Gå til innhold

Hjelp! Kosedyr savnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min sønn på fire har mistet sin beste venn, en grå pingvin som ble kjøpt i en Brio-butikk for fire år siden. Den er grå med hvit mage, og med et brunt kryss midt på magen. Den ble borte på Gardermoen da vi løp for å rekke et fly den 16. mai. Den er ikke på hittegodskontoret, og jeg har lagt ut et bilde på facebooksiden for savnede kosedyr uten resultat.

Min sønn er naturlig nok veldig veldig lei seg, og siden jeg regner med at vi ikke finner igjen pingvinen vi mistet, tenkte jeg at her inne er det sikkert mange som har mange kosedyr som bare ligger og samler støv, det har ihvertfall vi. Vi mistet akkurat det ene kosedyret vi absolutt ikke skulle miste..

Så hvis noen av dere har liggende en slik pingvin, og ingen barn vil savne den, er jeg veldig interessert i å kjøpe den! Jeg betaler selvfølgelig både for porto og pingvin!

post-69448-0-00141900-1369418383_thumb.j

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, håper det løser seg! Vi kjørte fra bamsen min på en utleiehytte da jeg var 5. Husker jeg var helt knust! :(

Skrevet

off sønnen min glemte sitt favorittkosedyr i dag på bussen;( så ikveld er han svært lei seg. Har lovet han å ringe hittegodskontoret i morgen og spørre om de har fått det inn:)

Skrevet (endret)

Ja, det er ikke så greit å miste favorittbamsen

Endret av mammamas
AnonymBruker
Skrevet

....noen trenger å reise litt rundt i verden for å se hvordan virkelige problemer er...!

Anonym poster: 51e4d22b7e001150d94fa6a4afac76b2

• Liker 3
Skrevet

....noen trenger å reise litt rundt i verden for å se hvordan virkelige problemer er...!

Og noen trenger virkelig ikke å kommentere her om de bare skal være frekke og heslige!?!?!?

TS, håper dere finner tak i bamsen eller en lik en! :) Mistet min beste bamse ved navn Felix på Gardermoen da jeg var sju år! Det var skikkelig trist husker jeg... Var nesten utrøstelig. Håååper pingvinen kommer til rette :hjerte:

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

God tur og hils! :)

Håper pingvinen kommer til rette eller at dere får tak i en tilsvarende.

Anonym poster: d6a0a76b81545d69371ba576ae0694cd

• Liker 13
Skrevet

Huff, stakkars gutten din! Håper dere får pingvinen tilbake!

Vær klar over at en som er lik ikke nødvendigvis vil godkjennes som erstatning, Datteren min var tre da hennes yndlingsbamse forsvant, men den nye jeg fikk tak i etter mye strev ble aldri tatt inn varmen. Den var ikke hennes, nemlig...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og noen trenger virkelig ikke å kommentere her om de bare skal være frekke og heslige!?!?!?

TS, håper dere finner tak i bamsen eller en lik en! :) Mistet min beste bamse ved navn Felix på Gardermoen da jeg var sju år! Det var skikkelig trist husker jeg... Var nesten utrøstelig. Håååper pingvinen kommer til rette :hjerte:

Nei, veit du! Å sammenligne det med å miste et familiemedlem er bere helt sinnsykt respektløst mot oss som er i sorg etter å nylig ha mistet et familiemedlem!

Kjip situasjon, men da har ungen lært hvor viktig det er å passe på tingene sine...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, veit du! Å sammenligne det med å miste et familiemedlem er bere helt sinnsykt respektløst mot oss som er i sorg etter å nylig ha mistet et familiemedlem!

Kjip situasjon, men da har ungen lært hvor viktig det er å passe på tingene sine...

:klo:

Hva har jeg misset nå?

Anonym poster: d6a0a76b81545d69371ba576ae0694cd

• Liker 13
Skrevet

Klapp igjen.

• Liker 3
Skrevet

Nåmmin :( Håper det løser seg. Et kosedyr kan bety hele verden for et barn. Jeg husker fremdeles min Lille-Tuss, min Lille-Tipp og min Theodor... mest fordi jeg har dem enda, selv om jeg per definisjon er "voksen" :biggrin: Så jeg håper den lille får pingvin-vennen sin tilbake, på en eller annen måte.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis du er så skjør at dette faktisk utgjør et problem for deg, så ville jeg holdt meg borte fra internett en stund om jeg var deg. Og det sier jeg i aller beste mening.

Lykke til i kosedyrjakten TS.

• Liker 23
Skrevet

Håper dere finner en som er lik! Vi sendte akkurat en kanin med posten til ei som hadde mista sin, flaks at vi hadde en helt lik en i skuffen.

Prøv annonse på finn, forresten!

Skrevet

Jeg husker da nabobikkja stakk av gårde med min kosepanda da jeg var lita. KRISE!

Heldigvis fikk jeg den tilbake :) Har den enda,faktisk :)

Skrevet

Jeg glemte min Teddybjørn hos tante på østlandet da vi bodde på Sørlandet da jeg var rundt 5 år. Selv om jeg visste at jeg fikk bamsen tilbake var det totalt krise! Husker fortsatt følelsen av glede, lettelse, julaften og 17. mai da mamma og jeg henta pakken på posten med min sammenklemte bamse!

Litt sent å tenke på nå, men kanskje et tips til andre som har barn med favorittkos/bamse, jeg kjenner en liten jente som har 3-4 eksemplarer av favorittbamsen. Alle er ikke tilgjengelig samtidig, men roterer med tanke på vask, ingen krise om den ligger igjen i barnehage eller hos besteforeldre etc.

Håper dere enten finner den forsvunnede pingvinen, eller en erstatning som godtas.

Skrevet

Min kanin ble stjålet når jeg var 5 år, å jeg savnet den i mange år. Bamser har aldri blitt det samme.

Skrevet

Og noen trenger å slutte å gjemme seg bak anonyme brukere når de skal tøffe seg!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...