Gjest baremeg Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Forrige gang var første gangen jeg brukte tampong. Da gikk det helt fint, den sklei inn -null problem. Den andre gangen var det mer trøbbel. (Dette er snakk om en annen mens) det gjør vondt å prøve å få den inn. Jeg får den ikke engang inn helt i "starten" av kjeden. Dette er både irriterende og frustrerende. Så mitt spørsmål er; hva kan dette komme av?
Pinto2013 Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Det kan komme av at du spenner deg, har kjøpt for stor tampong, eller har for lite mens til at den sklir lett inn. Du kan prøve å kjøpe mindre tamponger, som er beregnet på mindre mens/blod (gjerne senere i syklusen), eller prøve en annen stilling når du dytter den inn. Noen ganger kan det også være veldig vanskelig å slappe av i muskulaturen, og da kan du prøve å ta en pause, og prøve igjen etter du har slappet av litt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå