Gjest gjesta Skrevet 9. april 2004 #21 Del Skrevet 9. april 2004 Sex and the city-theme på venner Mission Impossible på familie Og en snål en som fulgte med telefonen på typen. Har akkurat byttet telefon, så jeg har ikke så mange alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 9. april 2004 #22 Del Skrevet 9. april 2004 Low, heter min. Fulgte med telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 9. april 2004 #23 Del Skrevet 9. april 2004 Van Halen-Jump Bare digger den, flere som har spurt hvor jeg har fått den fra... Snufs, savner 80-tallet :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. april 2004 #24 Del Skrevet 9. april 2004 har melodi nummer 7 (som fulgte med på telefonen) på sony ericsson T200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 10. april 2004 #25 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har Lord of the rings jeg.. Har det på alle sammen som ringer, men jeg bruker også Hobbits.. Jeg har dilla på LOTR... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 10. april 2004 #26 Del Skrevet 10. april 2004 "Monoton und Minimal" av Welle Erdball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 11. april 2004 #27 Del Skrevet 11. april 2004 Har den rolige 'flåklypa'- melodien som ringetone akkurat nå...Har også 'The Final Countdown' (familie). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. april 2004 #28 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har Mam is home med A.MOE og har hatt den lenge.Har også RAMP. Koldbruna :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bytter ofte.. Skrevet 12. april 2004 #29 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg bytter ofte på tonene for ikke å bli lei. Men jeg veksler mellom "Åh, rompa mi", "Nei, så tjukk du har blitt" og "I dina gullbruna øgon har jag forelskad mej i". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. april 2004 #30 Del Skrevet 13. april 2004 Nå har jeg Yeah med Usher, ellers går det mest i Eminem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 13. april 2004 #31 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har Ode an die Freude når familien ringer, og ellers Papegøyen fra Amerika. Og Mozart 40 (Nokia-tone) på en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. april 2004 #32 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har "Up in Tears" med Fenrik Lane og "She's so High" med Kurt Nilsen (selvsagt)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. april 2004 #33 Del Skrevet 14. april 2004 Har en teit, susende og ubehagelig ringetone på mobilen. Har ingen aning hvordan den skiftes ut- men putt, bryr meg i grunn lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 14. april 2004 #34 Del Skrevet 14. april 2004 Har "while my guitar gently weeps" på kjæresten, "Lykkeliten" når mamma eller søster ringer, "MacGyver" på lillebror, "Hysteria" på beste venninne og "I'm not afraid to move on" (fjorårets norske eurosongsang) på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. april 2004 #35 Del Skrevet 15. april 2004 Into the west med annie lennox! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå