Gå til innhold

Hvilken ringetone har du på mobilen?

Edie

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg ny mobil i går :P

Tenkte i samme slenge å få inn noen nye ringetoner. og da trenger jeg inspirasjon.. :wink:

Hvilken ringetone har du på mobilen? Har du den samme til alle, eller f.eks. en annen hvis det er mannen/kjæresten som ringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Flåklypa! Ikke den rolige, litt vemodige melodien, men den raske, glade som de spiller når Solan Gundersen kjører oppover fjellsiden! :ler:

Har den samme ringetonen til de fleste, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Cicada: gresshoppelyd! Tidligere hadde jeg en annen lyd når mannen min ringte, men nå har jeg samme lyd på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel California - Eagles på de fleste

MacGyver på sambo (han har valgt selv)

Mission Impossible når de ringer fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min Kjære har jeg "Gal av lengsel" .

Flere som har kommet bort til meg når han har ringt og spurt hvor jeg fikk tak i den. Er veldig fornøyd med mitt valg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bombfunk mc's freestyler, og når kjæresten min ringer er det you weren't there med Lene Malin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Jeg har bombfunk mc's freestyler' date=' ![/quote']

Hei, jeg har også Freestyler!! Også har jeg kjenningsmelodien til "inspector Gadget", "in tha club" (50 cent) og kjenningsmelodien til "Sex and the city" fordelt på ulike..

(før jeg fikk disse brukte jeg "hurdy-gurdy" så hver gang jeg hører den fra noen andres telefon (en på jobben har denne) skvetter jeg til og løper for å finne telefonen min..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket bruker jeg Ushers "yeah", men har også "fraglerock" og "popcorn"....

Bytter kanskje en gang i måneden, men har nokså ny telefon nå så jeg har ikke så mange ennå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg har "freestyler" som vanlig, av og til har jeg "halloween" og paa venner har jeg "gigi agistinio - l´amour to ..."

har personlig meldingslyd...

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Coca-Cola melodien når mannen ringer, Mumitrollet-melodien på mamma, pappa og søstern, og Karius og Baktus på "vanlige folk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Balenciaga

Jeg bruker ingen melodi, men en synthlyd der 5 toner spilles raskt etter hverandre. Denne kom med telefonen. Har ikke funnet noen melodi jeg liker ennå. Syns alle er påtrengende og irriterende. Særlig når man må ha volumet høyt p.g.a. støyende omgivelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...