Edie Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg kjøpte meg ny mobil i går Tenkte i samme slenge å få inn noen nye ringetoner. og da trenger jeg inspirasjon.. Hvilken ringetone har du på mobilen? Har du den samme til alle, eller f.eks. en annen hvis det er mannen/kjæresten som ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. april 2004 #2 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har Flåklypa! Ikke den rolige, litt vemodige melodien, men den raske, glade som de spiller når Solan Gundersen kjører oppover fjellsiden! Har den samme ringetonen til de fleste, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 7. april 2004 #3 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har Cicada: gresshoppelyd! Tidligere hadde jeg en annen lyd når mannen min ringte, men nå har jeg samme lyd på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Hotel California - Eagles på de fleste MacGyver på sambo (han har valgt selv) Mission Impossible når de ringer fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cia Skrevet 7. april 2004 #5 Del Skrevet 7. april 2004 På min Kjære har jeg "Gal av lengsel" . Flere som har kommet bort til meg når han har ringt og spurt hvor jeg fikk tak i den. Er veldig fornøyd med mitt valg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har bombfunk mc's freestyler, og når kjæresten min ringer er det you weren't there med Lene Malin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 7. april 2004 #7 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har P.I.M.P med 50cent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. april 2004 #8 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har bombfunk mc's freestyler' date=' ![/quote'] Hei, jeg har også Freestyler!! Også har jeg kjenningsmelodien til "inspector Gadget", "in tha club" (50 cent) og kjenningsmelodien til "Sex and the city" fordelt på ulike.. (før jeg fikk disse brukte jeg "hurdy-gurdy" så hver gang jeg hører den fra noen andres telefon (en på jobben har denne) skvetter jeg til og løper for å finne telefonen min..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 7. april 2004 #9 Del Skrevet 7. april 2004 For øyeblikket bruker jeg Ushers "yeah", men har også "fraglerock" og "popcorn".... Bytter kanskje en gang i måneden, men har nokså ny telefon nå så jeg har ikke så mange ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 7. april 2004 #10 Del Skrevet 7. april 2004 glemte å si at du kan høre ringetonene hos www.inpoc.no før du laster dem ned.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 7. april 2004 #11 Del Skrevet 7. april 2004 Døds søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2004 #12 Del Skrevet 7. april 2004 Eg har "Shut up" Og "Harry Potter" når syster mi ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 7. april 2004 #13 Del Skrevet 7. april 2004 Andungen kvakk kvakk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. april 2004 #14 Del Skrevet 7. april 2004 "shut up", "No woman no cry", "One love". ..og "Sicillienne" og "Songette" (nokiatoner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2004 #15 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har "freestyler" som vanlig, av og til har jeg "halloween" og paa venner har jeg "gigi agistinio - l´amour to ..." har personlig meldingslyd... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. april 2004 #16 Del Skrevet 8. april 2004 Har Coca-Cola melodien når mannen ringer, Mumitrollet-melodien på mamma, pappa og søstern, og Karius og Baktus på "vanlige folk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 8. april 2004 #17 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg bruker ingen melodi, men en synthlyd der 5 toner spilles raskt etter hverandre. Denne kom med telefonen. Har ikke funnet noen melodi jeg liker ennå. Syns alle er påtrengende og irriterende. Særlig når man må ha volumet høyt p.g.a. støyende omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2004 #18 Del Skrevet 8. april 2004 The Final Countdown! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zinga Skrevet 8. april 2004 #19 Del Skrevet 8. april 2004 Heia Tufte... *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 8. april 2004 #20 Del Skrevet 8. april 2004 Concerning hobbits :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå