AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #101 Skrevet 3. februar 2014 Jaja, jaggu flaks jeg har klart å finne en mann som elsker meg slik som jeg er (med flere av disse punktene dere oppsummerer). Fin linje mellom å elske og ta til takke med :-)Anonymous poster hash: bb20f...3ba
oeas Skrevet 3. februar 2014 #102 Skrevet 3. februar 2014 Hvem er disse som snakker om intelligens? Er ikke det bare en måte å si at en selv anser seg som intelligent? De som snakker høyest om sin intelligens er som regel de minst intelligente, er det ikke? 1
Gjest Pheel Skrevet 3. februar 2014 #103 Skrevet 3. februar 2014 Fin linje mellom å elske og ta til takke med :-)Anonymous poster hash: bb20f...3ba Haha, tror nok jeg vet bedre om det enn det du gjør. :-) Heldivis er vi ingen perfekte.
Gjest Inggolf Skrevet 3. februar 2014 #104 Skrevet 3. februar 2014 Haha, tror nok jeg vet bedre om det enn det du gjør. :-) Heldivis er vi ingen perfekte. Ikke bry deg om det- det er sånne kommentarer som kommer stadig vekk fra ab`er for å lage reaksjoner.. 1
robert90 Skrevet 3. februar 2014 #105 Skrevet 3. februar 2014 når jeg er på date er det verste jeg vet, jenter som venter på å bli intervjuet, som altså overhodet ikke tar innisiativ til å holde en samtale gående, ellers tror jeg ikke at røykere noe jeg kunne tenkt meg å vært sammen med (fest røyking går ) selvtillit er bra men blir det for mye er det et stort turn off. mennesker som tror de er bedre enn andre klarer jeg ikke å være rundt uavhengi av kjønn så ja kommer jeg borti en jente som er en såkalt bessevisser så er det et stort turn off det og ja
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #106 Skrevet 3. februar 2014 What, det er grusomt stykt!Anonym poster: a1d54ffcebf1aa18ef6ef58af5b4913d *stygt Anonymous poster hash: a1e5a...175
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #107 Skrevet 4. februar 2014 - Golddiggers. Desidert nummer 1! - Prippen. En god nummer 2! - Røyking. 1 eller 2 på fest får gå til nøds, men hverdags? Æsj. - Klaging på eget utseende. - Sykelig sjalu. - Eiesyk. - Må ha sex med lyset av. - Jenter som ikke kan by litt på seg selv. - Jenter uten humor. Type trekker ikke på smilebåndet av Dagfinn Lyngbø. - Jenter uten intiativ. For faen! Nå har jeg bestemt stillinger siste halve året. - "Analsex er vondt. Selv om jeg aldri har prøvd det" - "Analsex får man bæsj på tissen av. Selv om jeg aldri har prøvd det." - Uhøfflige jenter. - Overstadige berusede jenter. - Jenter uten bakkekontakt. Type "Når jeg blir stor, så skal jeg ha eget talk show i USA" - Jenter som seriøst vurderer å melde seg på paradise hotel. - Jenter som bruker banneord aktivt. - Jenter som er veldig opptatt av sosial status. - Haugesundsdialekt. - Moldedialekt. - Hud som ikke har sett sol på noen år. - Surmuling. - Hard to get. Type: "Du må nærmest mase deg til sex med meg og prøve deg 40 ganger før du får noe" - Vondt-i-hodet-klanen. - Fett hår! - Overvekt. - Usunn livsstil. Pølser og pommes frittes på gatekjøkkenet. + en hau med andre ting. Listen som er turn-on er derimot enda lengere Satt å tenkte da jeg leste denne at jeg ikke er noen av disse, heldigvis, for det var en bra liste. Helt til jeg leste "Haugesundsdialekt", haha! Typisk, men skjønner deg, snakker jo haugesundsk men synes dialekten er kjempestygg. Anonymous poster hash: 0b383...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #108 Skrevet 4. februar 2014 Rasjonere sexen. Dvs bruke det som valuta og belønning i forholdet. PrippenPæreformet kropp. Kontrollerende Små pupper og feit Klaging Klengete / avhengig Unintelligent Treg og notorisk forsinket Tar ikke telefonen når det gjelderAnonymous poster hash: bb20f...3ba Du vet at dette er en pæreformet kropp? http://livsstil.no.msn.com/trening/den-beste-treningen-for-din-kroppsfasong?page=2#image=2 Anonymous poster hash: e1105...320
Jolene Skrevet 4. februar 2014 #109 Skrevet 4. februar 2014 Når jeg leste denne tråden tenkte jeg to ting: 1.Glad jeg ikke er singel. 2.Har funnet meg en mann som elsker meg. 5
Petra75 Skrevet 4. februar 2014 #110 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Fin linje mellom å elske og ta til takke med :-)Anonymous poster hash: bb20f...3ba Hva føler du at du har igjen for å legge inn sånne kommentarer? Jeg er fortsatt nysgjerrig, men det er aldri noen som gidder å svare når jeg spør Endret 4. februar 2014 av Petra75 2
darth Vader Skrevet 4. februar 2014 #111 Skrevet 4. februar 2014 Rynker, overflødig fett/valker og maskuin atferd.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #112 Skrevet 4. februar 2014 Tenkte jeg kunne opprette et motstykke til den andre tråden her inne. Min liste blir: - Religiøs - Rasist (heldigvis er dette sjeldnere hos jenter enn gutter) - Snus - Konstant klaging på eget utseende - Mindre "begavet". Merk, trenger ikke å være mensa heller, men..... en viss grad av refleksjon er ganske viktig. - Overdreven ansiktsminke - Sykelig slankefokus..argh Tror disse er de viktigste for min del i alle fall. Det verste og mest avtennende jeg vet er klengete jenter, altså sånne uselvstendige typer med behov for en mannlig støttekontakt å klamre seg til. Får klaus ved tanken.Anonymous poster hash: e0413...0d4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #113 Skrevet 4. februar 2014 Kvinnfolk som lever brorparten av livet på KåGe og er avhengige av KåGes veiledning i det meste som handler om forhold. Anonymous poster hash: 9da07...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #114 Skrevet 4. februar 2014 Er jente selv, og herregud så mye gnål om "Ååååå glad jeg har funnet en mann som elsker meg for den jeg er ass". Herregud det er jo bare en liste over hva man finner turn off, en litt "morsom" liste.Er en av dine kvaliteter på den lista så chill out, det påvirker jo ikke deg i det hele tatt at noen gutter ikke liker feite jenter, små pupper eller dårlig ånde:P Anonymous poster hash: 1fb7c...eac 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #115 Skrevet 4. februar 2014 Du vet at dette er en pæreformet kropp? http://livsstil.no.msn.com/trening/den-beste-treningen-for-din-kroppsfasong?page=2#image=2 Anonymous poster hash: e1105...320 Jepp. Dette er jo en dame som viser den fra sin beste side da. Så det er heller unntaket. http://newsliteimgs.s3.amazonaws.com/100715_pair.jpg er det jeg prater om. Anonymous poster hash: bb20f...3ba
Mann 42 Skrevet 5. februar 2014 #116 Skrevet 5. februar 2014 For meg er det ekstremt turnoff hvis dama virkelig digger Ayn Rand. Å, fy faen. Dealbreaker. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #117 Skrevet 5. februar 2014 Er jente selv, og herregud så mye gnål om "Ååååå glad jeg har funnet en mann som elsker meg for den jeg er ass". Herregud det er jo bare en liste over hva man finner turn off, en litt "morsom" liste.Er en av dine kvaliteter på den lista så chill out, det påvirker jo ikke deg i det hele tatt at noen gutter ikke liker feite jenter, små pupper eller dårlig ånde:P Anonymous poster hash: 1fb7c...eac Er ingen som har skrevet at de ikke liker små pupper? Anonymous poster hash: 10e84...798 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #118 Skrevet 5. februar 2014 For meg er det ekstremt turnoff hvis dama virkelig digger Ayn Rand. Jeg forstår at mange kan føle sin mandighet truet av damer som er mer intelligente enn dem selv og heller foretrekker at dama har røde perioder hele tiden. Anonymous poster hash: 29c7e...56e 2
PeeWee Skrevet 5. februar 2014 #119 Skrevet 5. februar 2014 Jeg forstår at mange kan føle sin mandighet truet av damer som er mer intelligente enn dem selv og heller foretrekker at dama har røde perioder hele tiden. Anonymous poster hash: 29c7e...56e Det å digge Ayn Rand er ikke et sympton på intelligens, men på sosiopati eller mildere former for autisme. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #120 Skrevet 5. februar 2014 Det å digge Ayn Rand er ikke et sympton på intelligens, men på sosiopati eller mildere former for autisme. Eller å ha virkelighetskontakt. For meg er det turn on at en kvinne er filosofisk oppegående, istedenfor å digge den andre søppelfolosofien som er der ute Er en dame med fornuft og godt selvbilde turnoff for deg da? Hva er turn-on? En dame du lett kan manipulere? Anonymous poster hash: bb20f...3ba 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå