Gå til innhold

Gutter: Hva er mest turn-off med jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

Då blir du singel resten av livet! Tusen takk; eg lo høgt i stova mi!

Hahaha =) Østlendinger som tror de snakker bokmål styrer ihvertfall jeg langt unna!

Anonym poster: bd4ab431ca45b0b623364a7564fd24f9

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Turn åff!

- Lange negler

- Dårlig hygiene

- Tykke jenter

- Usunn livsstil

- Religiøs, er akseptabelt om henne ikke er for overtroisk, og har et intellekt som kan veie opp.

- Kort hår

- Liker ikke oralsex. dette gjelder begge veier

- Overdreven bruk av sminke

- Klarer ikke å utfordre meg intellektuelt

- Lite ambisiøs

- Lite energisk

- Lite eventyrlysten

- Sjalu

- Stereotypisk kvinnelogikk

- Mas

- For politisk engasjert

- FRP'r

- Negativ/Pessimist

- Inaktiv

- Lav selvtillit

- Silikon

- Drikker hver helg

- Bruker dop

- Manglende empati

- Opptatt av status

- Hårete

- Karrierekvinne

- Må kunne kle seg ordentlig, ingen gother-stil eller slutty-stil.

- Dialekt

Anonym poster: 3edafde6a52cc56aa89a5da891d49bf5

Det skal vel ikke så mye til å utfordre deg intellektuelt når du klarer å gjøre hun/henne-feil... :roll:

Anonym poster: 46368eb5e2319ced4eb967946e35cff2

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

- Jenter som spiller "hard to get" når de egentlig er interessert. Da bare avlyser jeg alle forsøk på å prøve meg.

- Fullstendig uinteressert i verden rundt seg.

- Politisk svært radikal eller svært reaksjonær.

- Legger ut "inspirerende ordtak" og/eller sangtekster på Facebook/Twitter. LØP.

(Alle de tre siste punktene henger forsåvidt litt sammen med lav intelligens. Som Dullum sier trenger hun ikke være Mensa-smart, men hun må være noenlunde oppegående)

- Blogger om hverdagen. En blogg med et poeng kan jeg fint tåle.

- Manglende folkeskikk. Husker f.eks. at eksen gikk ut i veien rett foran et begravelsesfølge fordi hun skulle krysse veien (og ja, hun så dem, altså). Da er det noe galt med deg.

- Trøndersk/Nordnorsk dialekt. Mest fordi de er såpass maskuline. Dette er imidlertid bare et utgangspunkt, det finnes utvilsomt mange herlige jenter fra begge steder. Ingen dealbreaker.

- Røyking og snusing

- Leppestift i sterke farger.

- Neglelakk i sort/grønt/lilla/annet tull.

- Bukser med høyt liv.

Anonym poster: 99bfc8e917aec20d15b5a25ec2beeb5b

Hva!? Det er jo dødsdigg!

• Liker 10
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Av en eller grunn forventet jeg at menns lister ville være kortere enn kvinners, men innser at jeg har tatt veldig feil. :)

Skrevet

Baksnakking.

Liten selvinnsikt.

Kontrollerende og mistenkende.

Ubegrunnet sjalusi.

Trangsynt / fordomsfull.

Overfladisk.

Hykleri.

Gjest .-L-.
Skrevet

Det jeg merker er at med jenten jeg liker så tenker jeg ikke på de negative tingene. Er så mye positivt som gjør at jeg blir glad :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva!? Det er jo dødsdigg!

What, det er grusomt stykt!

Anonym poster: a1d54ffcebf1aa18ef6ef58af5b4913d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal vel ikke så mye til å utfordre deg intellektuelt når du klarer å gjøre hun/henne-feil... :roll:

Bæsjer litt på leggen her da. Intellektuelitet har nok veldig lite med skriveferdigheter å gjøre. Google ordet om du ikke tror meg.

Anonym poster: f2388c1b0403b2d3f3ce04ef0e4149d0

AnonymBruker
Skrevet

Bravo! Men du burde jobbe litt med holdningen din :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

Då blir du singel resten av livet! Tusen takk; eg lo høgt i stova mi!

Du har humor det er bra :)

Skrevet

Det jeg merker er at med jenten jeg liker så tenker jeg ikke på de negative tingene. Er så mye positivt som gjør at jeg blir glad :)

Det kalles rosa briller og gjør at man våkner opp i et forhold med noen man overhodet ikke passer med. Standardtabbe.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bæsjer litt på leggen her da. Intellektuelitet har nok veldig lite med skriveferdigheter å gjøre. Google ordet om du ikke tror meg.

Intellekt har nok veldig lite......

Anonym poster: 88d8a8e248422a19f4e66fb5b6e207a4

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

- Lite ambisiøs

- Karrierekvinne

For meg virker dette litt selvmotsigende...

Anonym poster: 609823e21201fbc1a7c2e58bd0f5a643

• Liker 20
Gjest .-L-.
Skrevet

Det kalles rosa briller og gjør at man våkner opp i et forhold med noen man overhodet ikke passer med. Standardtabbe.

Å? Hva hvis man faktisk ser de negative sidene, men synes ikke de er så gale da? At de positive overveier de negative.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Intellekt har nok veldig lite......

Det skal stå et punktum etter, en setning. Ikke flere slik som dette....

AnonymBruker
Skrevet

For meg virker dette litt selvmotsigende...

Anonym poster: 609823e21201fbc1a7c2e58bd0f5a643

Det er ikke selvmotsigende, dette er jeg som kvinne enig i. Det fins nemlig en mellomting.

Anonym poster: 912b563b7c371f72435b1eb87e8b5331

Skrevet

Er enig. Er kvinne selv men føler ofte at de kvinnene(og mennene)som vil nå høyt, gjør ALT for å komme dit, går gjerne over lik på veien. Noen har vel et sånt bekreftelsesbehov at du skal bli best i et eller annet og ser ned på andre som ikke har 6års skolegang....sånne folk stresser meg så jeg ville heller ikke ha blitt sammen med en ambisiøs mann som skal bli lege,tjene fett og jobbe 16t pr dag.....

Har ikke lyst til at hun skal være hjemmeværende, men det er samtidig et eller annet maskulint ved å satse hardt på karrieren. Synes ikke det er særlig attraktivt.

Tror dere har missforstått. Å være ambisiøs innebærer at man liker å være flink i noe, å ha noe å strekke seg etter, ikke bare flyte på midten og være fornøyd med det. Sette seg mål, ikke nødvendigvis i en karriere, det kan være fritidsaktiviteter og sport også. Å ha ambisjoner.

Å være uten ambisjoner kan man vel si er ekvavilent med å ikke bry seg. Og det finnes jo mange som kun ser på jobb som et nødvendig onde til å få tak over hodet og klær på kroppen.

Å sette likhetstegn mellom å kun leve gjennom jobb og det å være ambisiøs/ha ambisjoner blir derfor feil. Om man vil ha en partner som ikke setter pris på å gjøre det bra eller får glede av å yte sitt beste er det en ærlig sak - men ikke fremstill det som at det å tenke slik er noe negativt. Da virker det som at man trenger å forsvare sitt sin ved å skitne til de som mener noe annet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det skal stå et punktum etter, en setning. Ikke flere slik som dette....

Sitat.

Prøv igjen. Ble du sur?

• Liker 5
Gjest Katten.
Skrevet

- Dårlig selvtillit

- Mas

- Trangsynt/fastlåst

- Har kuttet kontakt med barnet i seg selv

Skrevet

Å? Hva hvis man faktisk ser de negative sidene, men synes ikke de er så gale da? At de positive overveier de negative.

Måten du ordla deg på var at du sa negative sider ikke betyr noe fordi du kun ser på de positive. Dette er en klassisk feil mange gjør. Det er da også veldig lett å falle for mange. Alle store varselbjeller blir blankt oversett fordi "hun er jo såååååå bra" om du skjønner.

Er det noe man lærer etter å ha vært i langvarige forhold er det å vite hva man trenger, hva man liker, hva som ikke fungerer overhodet og ikke minst ha vett nok til å plukke opp slike ting i en tidlig fase :)

• Liker 1
Skrevet

Det er vel det vanligste når man liker noen. Jeg regner en "turn-off" som noe så negativt at det veier over det positive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...