Gå til innhold

tv shop

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I går kveld ble jeg sittende å se på tv shop. Der kom det en reklame for noen sånn saker som en kan feste på kroppen som skulle "trene" musklene. Ser nesten ut som "sommerfugler" som man fester på, som en kan stille styrke og intensitet på. Noen elektroder eller hva det heter. Er det noen som har prøvd slike, og er det virkelig noe effekt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd og burde vel derfor ikke uttale meg, men jeg klarer ikke å dy meg... Jeg er rimelig sikker på at hvis dette hadde virket, (det har vært i handelen en stund) så hadde ALLE hatt det! Hvis det høres for godt ut til å være sant, så er det som oftest nettopp det; for godt til å være sant.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si meg mer enig med Jennifer. hver dag dukker det opp nye vidundermidler som skal gjøre deg slank og lykkelig på 5 minutter. for min del, sier det sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett reklamer for slike ting mange ganger...får alltid lyst å kjøpe, men vet at de aldri i verden kan virke, så jeg gjør det ikke. Jeg har også hørt at det skal være utrolig ubehagelig! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er vel en type muskelstimulator, det var jo "the new big thing" for noen år siden.At det ble veldig stille rundt det etterpå sier vel egentlig sitt.Gå en tur istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det funker bra med strømtrening av musklene, men ikke de du får kjøpt på tv shop.

Bailine.no kan du se på. Det funker og er ca 100 ganger sterkere enn tv shop versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...