ZebraTiger Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Begynner å bli litt lei gulost og leverpostei. Hva har dere for slags finurligheter i matpakka?
Anglofil Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Jeg spiser ikke brød, i stedet for har jeg med: * Omelett * Eggerøre og paprikastenger * Middagsrester * Kokte egg og paprikastenger Mvh Yvonne
Gjest Fru_Hestehov Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Idag er det fullkornstortillaer med kyllingfilet, salat, mais, paprika og litt majones. (Går raskt å ordne, steker kyllingen dagen i for veien). Kommer egentlig litt ann på hvor lat jeg er, men ellers kan det være: - Eggerøre med salat, nøtter og diverse annet godt - Brødskive med servelat, skinkestek evt annet (gjerne med litt majones, salat og feks papirka) - Salat med cattage cheese og skinke - Middagsrester - Lompe med philadelphia, røkelaks, paprika og bladsalat Kommer uansett til å følge med på tråden for å få flere innspill. Og har du ikke kjøleskap på jobb så er et tips å skaffe seg matboks med kjøleelement.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 kokt egg og røke laks. på brød eggerøre og røke laks. på brød wraps- enten med skinke,ost og salat+dressing. eller med kyllingfilet eller laks. middags rester. Anonym poster: 34ae586464174bb9ee5c2741d5c201de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå