Gjest Fortvilet Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har hatt menstruasjon i snart 2 uker! Har den alltid i bare 3-4 dager. Den var også 19 dager forsinket. Tok p-sprøyte for første gang for 6 uker siden, og det kan vel ha noe med saken å gjøre, men 2 uker?! Hjelp!
Pearl2.0 Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Huff, føler med deg! Det kan nok hende at p-sprøyten har gitt bieffekter ja :/ Hørt at den kan bli uregelmessig ei stund.
Gjest Fortvilet Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Huff, noen anelse om hvor lenge det kan vare? Noen som har opplevd dette? Har det ordentlig kjipt nå.
Pearl2.0 Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har aldri brukt p-sprøyte, men har hatt mine omganger med p-piller som ikke fungerte med mellomblødninger og en syklus på styr. Det skal ikke være lett å være jente gitt :/
Gjest Fortvilet Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Nei, det er ikke det... Men det vil mest sannsynlig gå over? Det er jo 3 mnds bindingstid på p-sprøyte også.. Huff..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå