Gå til innhold

"Hengehud på magen"

Fremhevede innlegg

Gjest anonymus
Skrevet

Lurer på om noen der ute har noen tips til hvordan bli kvitt ligg "hengehud" på magen. jeg har gått massivt ned i vekt for noen år siden. men har litt hud som henger igjen. jeg har særdeles lav fettprosent for øyeblikket, så det er ikke diett som er løsningen her. jeg trodde kanskje tiden ville hjelpe, men nå er det 2 år og det skjer veldig lite...

som alle andre nå om dagen så har jeg google skiten ut av dette men alle peker nesa mot kirurgi.. jeg har lite, og tror ingen kirurg ville gjort noe inngrep, så er det veldig kostbart.

leste om sånne magewraps, det høres for godt ut til å være sant, så da sitter jeg på gjerdet der.. lest om ultratone, og den andre exmnoe.. (leste en artikkel om at det bare var piss, kaste bort penger.. er det?)

noen som har noen form for tips, eller erfaring?

er 24 år. Kvinne, spiser sunt, hele veien :)

setter pris på svar

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare kirurgi som hjelper. Vevet er så strekt at det ikke klarer å trekke seg tilbake uansett hva man putter i seg eller tar utenpå.

Om du har et lite heng så må du betale moroa selv, men de fjerner det, bare du betaler. ;)

Anonym poster: 43dbf815a11d5cf2107cbb1c083def55

Gjest anonymus
Skrevet

hvor dyrt tror du moroa kan være?

AnonymBruker
Skrevet

Om det er mye ,kan legen henvise til offentlig sykehus.Da dekkes det av staten.

Anonym poster: 4ec7f1d6daa7df5db7b720675d207c2f

AnonymBruker
Skrevet

hvor dyrt tror du moroa kan være?

Er ikke sikker men 20000-30000 tenker jeg.

Anonym poster: 43dbf815a11d5cf2107cbb1c083def55

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du finner en ikke-kriurgisk metode som virker(lite trolig) må du rope ut, jeg har også litt skrukkehud etter 2 graviditeter, men altfor lite til at jeg ville operert meg...

Dersom du planlegger barn i fremtiden ville jeg uansett ventet, plutselig sitter du der med samme problemet igjen.

Anonym poster: b4a6a54f20939a847149ff9003723e32

Skrevet

Har fått inntrykk av at Bailine kan stramme opp huden, men aner ikke om det vil gjøre det i ditt tilfelle eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...