AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg var på undersøkelse av tennene i fjor (for første gang siden jeg gikk til skoletannlegen) og fikk spørsmål om jeg ville få innkalling om "ett år" igjen, og siden sånne ting er veldig behagelig å bare utsette litt for lengre og så blir det etter hvert ganske skummelt å skulle til tannlegen igjen fordi det er så lenge siden sist, så takket jeg selvsagt ja til det Nå har det gått over 1 år og 1 mnd, og jeg har ikke fått noen innkalling. Tror dere at det kommer, eller har de kanskje glemt meg? Hvor lenge før tannlegetimen er det egentlig vanlig å få innkallingen hos private tannleger? Det enkleste er vel om jeg kontakter dem og spør, men jeg vil ikke virke så stresset for det Men siden jeg er student reiser jeg om noen uker til den andre kanten av landet, og da kan jeg jo ikke dit før tidligst midten av august. (og så har jeg drukket alt for mye kaffe de siste månedene og vil gjerne få renset tennene så jeg kan glise med kritthvite tenner igjen... ) Anonym poster: 5526a0581a0e8203d2f99374106e21be
Minya Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Noen tannleger sender innkalling sånn ca en gang i året, så det blir ikke alltid akkurat på dagen. Andre tannleger sender innkalling annenhvert år eller hvert halvannet år. Ring dem og spør om de har en innkalling stående på ditt navn en eller annen gang dette året, evt bare be om en time? Endret 23. mai 2013 av Minya
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Hos min tannlege går det noen mnd ekstra som regel, men har også opplevd å bli innkalt et par mnd før det hadde gått ett år. Så det er nok ca et år de tenker. Anonym poster: a2ba3b94efecc1c6f5dd988e111f6c42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå