Smascha Skrevet 26. mai 2013 #21 Skrevet 26. mai 2013 Jeg har "Gilded cunt" over fitta! Anonym poster: 30d62ed2629d07bee58b4ebb7a69e496 Digger!
Gjest WendyClear Skrevet 26. mai 2013 #22 Skrevet 26. mai 2013 Jeg tatoverte noe kjæresten min sa til meg som beskriver meg på en prikk: "Aldri så godt at det ikke er angst for noe". Visste at det måtte jeg bare ha. Så minner det meg på å slappe av og ikke bekymre meg for alt. Ett ordtak, men likevel noe eget "aldri så galt at det ikke er godt for noe" sier ordtaket.. det du har tatovert skjønner jeg ingenting av.
fruBeist Skrevet 26. mai 2013 #23 Skrevet 26. mai 2013 "aldri så galt at det ikke er godt for noe" sier ordtaket.. det du har tatovert skjønner jeg ingenting av. Fralle har vel en tendens til å engstelige seg for det meste, uansett hvor godt det måtte være. For eksempel hele tiden se etter verste tilfelle. "Vi kan ikke dra på ferie fordi bagasjen kommer til å havne helt feil, hotellet kommer til å være skittent, vi blir rana og matforgifta" i stede for å bare nyte å dra på ferie 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #24 Skrevet 26. mai 2013 Detta legger je me itte opp i, sa kjerringa og dreit i senga Anonym poster: 138ac9cd43f1a2bf2255d2a6fa6e331e
Fralle Skrevet 26. mai 2013 #25 Skrevet 26. mai 2013 Fralle har vel en tendens til å engstelige seg for det meste, uansett hvor godt det måtte være. For eksempel hele tiden se etter verste tilfelle. "Vi kan ikke dra på ferie fordi bagasjen kommer til å havne helt feil, hotellet kommer til å være skittent, vi blir rana og matforgifta" i stede for å bare nyte å dra på ferie Nettopp! Er ikke meningen at det skal være det originale ordtaket. Da blir det jo helt feil for meg
AnonymBruker 42 Skrevet 26. mai 2013 #26 Skrevet 26. mai 2013 Bedre med en tatovering på overarmen enn ti i panna?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #27 Skrevet 26. mai 2013 I skal ikke skjære i eders kjøtt av sorg over en avdød, og ikke brenne inn skrifttegn på eder; jeg er Herren. 3 Mosebok 19:28 Anonym poster: 6f22358f64f7235eed129421529df65a
Mumsen86 Skrevet 26. mai 2013 #28 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Ro ned eggstokkene da. Ingen som sier at man MÅ ha enten en miami ink-tatovering med en mening som forklarer ens eksistens her på jorden. Men det å finne et random filosofisk ordtak, og atpåtil spørre på KG om hva man bør tatovere. Det blir for dumt. Tatoveringer er for meg en stor lidenskap. Men det betyr ikke at alle mine tatoveringer representerer det innerste i meg eller store vendepunkt i livet mitt. Greia er at det er ALTFOR mange ekstremt dårlig utførte tatoveringer som går rundt der ute. Og spesielt da rene script-tatoveringer. Eneste gangene dette kan se bra ut er om det er en liten del av et større arbeid, bare nok til at det er med og komplimenterer resten av tatoveringen. Og aller helst bør det jo være utført av en av norges få dyktige tatovører. Alt jeg vil er at folk skal bli litt mer kritiske til hva dem putter under huden, og ikke minst hvem de lar få lov til å putte det der. Herregud. Slutt å se på Miami Ink og drit i om folk vil ta en tatovering som de ikke begynner å grine av å se på, enten av sorg pga minner eller lykke. Jeg har en tatovering som egentlig ikke betyr noe annet enn at jeg liker motivene i den. Jeg kunne fint tatovert noe lignende som betyr mer for meg, jeg har faktisk tenkt på det, men da hadde motivet mest sannsynlig aldri blitt et jeg hadde vært fornøyd med estetisk. Tekst som tatovering kan være fint estetisk det også, jeg har ett mange bilder av folk som har tekst tatovert i fine bokstaver plassert på et sted der det ser bra ut. Dessuten prøver TS å finne et ordtak som passer henne, så det er uansett ikke sånn at det ikke kommer til å ha noe mening i det hele tatt, Og jeg tok selv tatovering fordi jeg "hadde lyst men visste ikke helt hva". Jeg tror jeg bare brukte noen uker på å finne ut hva jeg skulle ha. Ombestemte meg litt, skissa litt, men ble fornøyd ganske fort. Jeg tenker allerede på neste tatovering, og det motivet betyr ikke noen ting for meg personlig, jeg bare syns det er fint. Ikke alle er som dere, la folk få ta tatoveringer som de vil ha. Alle har det uansett. Man er ikke unik med en tatovering lenger. Endret 27. mai 2013 av Mumsen86 1
Neket Skrevet 31. mai 2013 #29 Skrevet 31. mai 2013 Tror skrift-tatoveringer er like ute om noen år, som tribal er i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå