AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg prøver å finne et fint ordtak til å tatovere på overarmen. Without struggle theres no "gevinst" så jeg her en dag, men det var ikke helt riktig. Forslag noen? Evt hvor på nett kan jeg finne det? Anonym poster: 03e84be75f4b951d74ac48b15ce05075
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 http://www.goodreads.com/quotes http://www.quotegarden.com Håper du finner noe du liker! Anonym poster: 85075ff4f908dbc5514aa78dc692deb1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Sorry at det er OT, men jeg skjønner meg ikke på de som leter lenge etter et ordtak, bare fordi man MÅ ha en tatovering. Hvis man skal skaffe seg tatovering bør det være noe som allerede betyr mye for en. Anonym poster: 37b14e80b3d97d9454d7958e63c232e8 18
JohnS Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Vær i hvert fall forsiktig med utelandske ordtak eller setninger, det blir ofte bare teit. Hvis det ikke høres bra ut på norsk, ikke få det tatovert. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor ta en tattovering uten at det betyr noe for en? Da kan du like gjerne skrive "Tatoveringen min" da. Eller "Jeg finnes ikke kreativ" for den del. Og det er bare kleint med et ordtak som ikke betyr noe for en, som f.eks "Carpe Diem". Wow liksom. Dybde ! Og orginalitet til de grader da. En kompis hadde en ryggoperasjon som kunne ha gått veldig gale, men det gikk bra. Så han valgte å skrive "A fresh start" på armen sin, men det er jo fordi det betyr noe for ham da. Anonym poster: 9ce3475b59eea719020e5a2721a68216 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Vær mot andre slik de er mot deg. Det er best å være alene enn å være i dårlig selskap Anonym poster: 29718770f4433aa087e08651a7aeeb37
fruBeist Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Når man står med møkk til halsen er det viktig å ikke henge med hodet 4
Mumsen86 Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Usj. Når jeg ser tatoveringer som dette her (og de er det ALTFOR mange av) får jeg frysninger helt ut til tuppen av tissen (og det er ikke på den gode måten). 4
Kjempeliten Skrevet 24. mai 2013 #9 Skrevet 24. mai 2013 Herregud. Slutt å se på Miami Ink og drit i om folk vil ta en tatovering som de ikke begynner å grine av å se på, enten av sorg pga minner eller lykke. Jeg har en tatovering som egentlig ikke betyr noe annet enn at jeg liker motivene i den. Jeg kunne fint tatovert noe lignende som betyr mer for meg, jeg har faktisk tenkt på det, men da hadde motivet mest sannsynlig aldri blitt et jeg hadde vært fornøyd med estetisk. Tekst som tatovering kan være fint estetisk det også, jeg har ett mange bilder av folk som har tekst tatovert i fine bokstaver plassert på et sted der det ser bra ut. Dessuten prøver TS å finne et ordtak som passer henne, så det er uansett ikke sånn at det ikke kommer til å ha noe mening i det hele tatt, Og jeg tok selv tatovering fordi jeg "hadde lyst men visste ikke helt hva". Jeg tror jeg bare brukte noen uker på å finne ut hva jeg skulle ha. Ombestemte meg litt, skissa litt, men ble fornøyd ganske fort. Jeg tenker allerede på neste tatovering, og det motivet betyr ikke noen ting for meg personlig, jeg bare syns det er fint. Ikke alle er som dere, la folk få ta tatoveringer som de vil ha. Alle har det uansett. Man er ikke unik med en tatovering lenger. 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #10 Skrevet 24. mai 2013 Herregud. Slutt å se på Miami Ink og drit i om folk vil ta en tatovering som de ikke begynner å grine av å se på, enten av sorg pga minner eller lykke. Jeg har en tatovering som egentlig ikke betyr noe annet enn at jeg liker motivene i den. Jeg kunne fint tatovert noe lignende som betyr mer for meg, jeg har faktisk tenkt på det, men da hadde motivet mest sannsynlig aldri blitt et jeg hadde vært fornøyd med estetisk. Tekst som tatovering kan være fint estetisk det også, jeg har ett mange bilder av folk som har tekst tatovert i fine bokstaver plassert på et sted der det ser bra ut. Dessuten prøver TS å finne et ordtak som passer henne, så det er uansett ikke sånn at det ikke kommer til å ha noe mening i det hele tatt, Og jeg tok selv tatovering fordi jeg "hadde lyst men visste ikke helt hva". Jeg tror jeg bare brukte noen uker på å finne ut hva jeg skulle ha. Ombestemte meg litt, skissa litt, men ble fornøyd ganske fort. Jeg tenker allerede på neste tatovering, og det motivet betyr ikke noen ting for meg personlig, jeg bare syns det er fint. Ikke alle er som dere, la folk få ta tatoveringer som de vil ha. Alle har det uansett. Man er ikke unik med en tatovering lenger. Ts her Takk for dette svaret. Er nøyaktig slik det er. Har lett litt smått etter tatovering i flere år uten å ha funnet det perfekte motiv. Synes det er veldig fint med skrift da, men må finne et med mening for akkurat MEG! Anonym poster: 03e84be75f4b951d74ac48b15ce05075
Tibbie Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 Uff, ikke få en klisjè tatovering, da... Noe alà "follow your dreams" og sånt. Folk generelt syns det er teit, og det kommer sikkert du også til å gjøre om få år. I predict. Du har ikke noen barn, da? Tror ikke du ville angret på å tattovere deres navn eller noe der... Eller hva med noe litt morsomt og kreativt? Steve-O har en tatovering på rompa hvor det står "your name". Den er litt kul og veldig lite klisjè
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 ærlighet uten kompromiss Anonym poster: 29718770f4433aa087e08651a7aeeb37
hjärterdam Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har blant annet Carpe diem (pluss fire ord til) tatovert fordi det betyr noe for meg på grunn av situasjonen jeg sto i og kom meg videre fra. Det betyr noe for meg, og gir jeg faktisk en ordentlig godfaen i om andre synes det er en klisje eller teit. Dog vil jeg og råde deg til å vente til du har noe som virkelig treffer deg, ikke noe du bare leser en dag og tenker "åh, kult" om.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 Ts her Ja har barn. Men har ikke lyst å ha hele navnene, bare initialene tenker jeg. Det er tre ting jeg har tenkt noen år på, det er initialene demmes. Det er horoskopbildet til tvillingene, fordi jeg er en veldig todelt, ubestemt person, slik en som er født k tvillingenes tegn ofte er. Og det tredje er et lite ordtak. Den jeg har tenkt på i all evighet er: reality bites. Aner ikke hvor jeg har fått det ifra, mulig det er en film tittel? Men hittil i livet har det liksom vært sånn at jeg dagdrømmer mye, og rett og slett er virkeligeta en helt annen enn det jeg drømmer om. Men tenk om jeg en dag finner lykken og ladida, da vil det være feil med en sånn tatovering.. Anonym poster: 03e84be75f4b951d74ac48b15ce05075
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #15 Skrevet 25. mai 2013 Så teit. Lyser "uintelligent" lang vei av mennesker med slike tatoveringer. Anonym poster: 6b551a8eded5d132b2fdcb73e1049f60 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #16 Skrevet 25. mai 2013 Det er aldri en krukke så skeiv at det ikke finnes et lokk som er like skeivt. I morgen er det atter en dag. Man kan aldri godta å krype når man kjenner trangen til å sveve. Alle dyr, bortsett fra mennesket, vet at den eneste meningen med livet er å nyte det. Å elske seg selv er begynnelsen på en livslang romanse. ingen skygge uten lys. Det stygge står ved lag, det pene blir styggere for hver dag. man skal stå oppreist,ikke holdes oppreist. Livet er en tøff affære, og de første hundre årene er de verste. Anonym poster: a8a79c3a5068d84f45efd38445c18c44
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #17 Skrevet 25. mai 2013 Uff, ikke få en klisjè tatovering, da... Noe alà "follow your dreams" og sånt. Folk generelt syns det er teit, og det kommer sikkert du også til å gjøre om få år. I predict. Du har ikke noen barn, da? Tror ikke du ville angret på å tattovere deres navn eller noe der... Eller hva med noe litt morsomt og kreativt? Steve-O har en tatovering på rompa hvor det står "your name". Den er litt kul og veldig lite klisjè Å tatovere navnene til barna sine er helt grusomt syns jeg. Hadde ikke likt det i det hele tatt om mamma skulle gått med tatovering med mitt navn på seg. Usj! Og enig med hun over som sier man fint kan ta tatovering selvom det ikke betyr så mye. Eks jeg kjøpte et maleri jeg likte, men det betydde ikke noe. Sånn er det med tatoveringer også. Deg er kunst og trenger ikke nødvendigvis bety noe. Kan likeså være et fint motiv man liket. Anonym poster: b2709b354e764a5b2bd752447a28ae56
Tibbie Skrevet 25. mai 2013 #18 Skrevet 25. mai 2013 Å tatovere navnene til barna sine er helt grusomt syns jeg. Hadde ikke likt det i det hele tatt om mamma skulle gått med tatovering med mitt navn på seg. Usj! Og enig med hun over som sier man fint kan ta tatovering selvom det ikke betyr så mye. Eks jeg kjøpte et maleri jeg likte, men det betydde ikke noe. Sånn er det med tatoveringer også. Deg er kunst og trenger ikke nødvendigvis bety noe. Kan likeså være et fint motiv man liket. Anonym poster: b2709b354e764a5b2bd752447a28ae56 Vell, tror jeg tar tilbake det med navnene. Det er egentlig litt klisjè det også når jeg tenker meg om... En venn av meg har en tatovering av noe datteren hans på fire har tegnet. Det er litt søtt! Ville følt meg ganske verdifull om noen hadde gjort det for meg. Nææ, uenig. Man kan ikke sammenligne en tatovering med et maleri, da man bare kan forkaste det når man er lei. Grunnen til at folk sier det er viktig at tatoveringene betyr noe, er fordi det da er mindre sjangse for at du angrer
Fralle Skrevet 25. mai 2013 #19 Skrevet 25. mai 2013 Jeg tatoverte noe kjæresten min sa til meg som beskriver meg på en prikk: "Aldri så godt at det ikke er angst for noe". Visste at det måtte jeg bare ha. Så minner det meg på å slappe av og ikke bekymre meg for alt. Ett ordtak, men likevel noe eget
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #20 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har "Gilded cunt" over fitta! Anonym poster: 30d62ed2629d07bee58b4ebb7a69e496
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå