AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Ok, jeg vet ikke om dette passer best inn under singel/samliv eller seksualitet. Jeg kjenner på en enorm dragning mot en kvinnelig kollega. Hun er søt - men det er ikke derfor. Hun har en fantastisk intensitet - i blikket - og kroppen strutter til til tross for at hun er godt over 40. Jeg kan kjenne det sitre ut i armene, i overkroppen, i skrittet bare jeg tenker på henne. Herregud. Jeg har bare lyst til å dra henne inntil og kjenne kroppens hennes mot min. Sleike ansiktet hennes, klemme rompeballene, kneet mellom lårene hennes. Jeg er sikker på at vi hadde kjent det i hver jævla lille sansenerve om vi hadde hatt sex. Det er en kosmisk tildragning der. Jeg er en ganske sensitiv fyr - jeg har vansker for å tro at det bare er jeg som kjenner på det. Ikke vet jeg om vi ville vært et godt par, men det er ikke aktuelt uansett. Hun har familie. Litt eldre enn meg, flere barn, og jeg vil ha familie selv, så jeg har ingen ambisjoner. Men det er ett eller annet veldig primitivt på gang. Jeg klarer nesten ikke snakke normalt med henne. Jeg har lurt på om det er spenningen som forkludrer. Hun er en ordentlig kvinne. Hun går tidlig hjem fra jobbfest, blir ikke full. Men en gang vi gikk på bar med jobben etter arbeidstid og drakk noen drinker (hele jobben) var hun veldig klar for å danse. Hun hadde en låt hun ikke fikk ut av hodet sa hun da vi snakket sammen, "jag vil kjenna din kropp i mot" etc. Tror ikke det var men som en (bevisst) flørt, men hun kan ikke si sånt. Her om dagen sa hun at hun av og til bader naken ikke langt unna fra der jeg bor. Det var en bisetning. Vi var flere der, jeg tror ikke det var en flørt. Men likevel dirrer det innvendig resten av uken. Har ikke kjent på dette med andre før selv om jeg både tenner og forelsker meg intenst. Men her er det ett eller annet. Gud hjelpe meg. Jeg får ikke fred. Jeg har bare lyst å knulle henne. 1 gang. Kanskje 2. Kanskje det holder med en gang. Kanskje jeg bare må nyte spenningen. Men kvinner. Hvordan forstå sånn tildragning? Hva tror dere er på gang - om noe som helst? Anonym poster: 92f0a64227d8bfd276a5ec32b3fa5f69
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Det skjer noen ganger, man har vanvittig lyst til å ha sex med noen uten at man ønsker noe mer. I ditt tilfelle må du nøye deg med fantasien Anonym poster: ecb96d1aa455d389cdce58aeb0dfc4c2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 TS her - men over år? Kom igjen a', gimme a' break. Orker ikke være mer kåt på henne. Anonym poster: 92f0a64227d8bfd276a5ec32b3fa5f69
Archeress Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Det hender man opplever det, og det hender man ikke får gjort noe med det. Hvis det blir uutholdelig, har du kanskje ikke noe annet valg enn å bytte jobb... Det vil gå over til slutt, men ikke hvis du ser henne hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Forstår deg godt. Er utrolig frustrerende å ha en kollega du er veldig tiltrukket av og har lyst å ha sex med. Jeg har selv en kollega jeg har ekstremt lyst å tilbringe en natt med, men vi jobber jo sammen 8 timer hver dag. Blir veldig kleint om han skulle finne ut av det og overhodet ikke er interessert tilbake. I ditt tilfelle virker det nesten som hun vet at du er keen på henne.... Kanskje hun veldig gjerne vil, men ikke kan... Anonym poster: 36ddef471c84a09d3cfe4d6717025fbd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Hvor gammel er du i forhold til henne.. og dere er bare kolleger. Hun er ikke sjefen din? Hope not... Anonym poster: 36ddef471c84a09d3cfe4d6717025fbd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 Hun er et par år eldre. Ikke min sjef. Ser henne hver dag. Jobber av og til tett. Prøver å skru av og er bevisst på å ikke titte inn på kontoret når jeg går forbi. Vi har nesten aldri "normale", uanstrengte småsamtaler sammen. Men kommer vi inn på kontoret og prater for oss selv sitter vi fort en time. Jeg må vel bare gå rundt med denne kriblingen da. Hvor gammel er du i forhold til henne.. og dere er bare kolleger. Hun er ikke sjefen din? Hope not... Anonym poster: 36ddef471c84a09d3cfe4d6717025fbd Anonym poster: 92f0a64227d8bfd276a5ec32b3fa5f69
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Det må da være en måte du kan vise at du liker henne uten at du sier det med ord... så blir det ikke så farlig om hun skulle avvise deg... Anonym poster: 36ddef471c84a09d3cfe4d6717025fbd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #9 Skrevet 24. mai 2013 hun vet jeg liker henne - på ett plan. Jeg vet hun liker meg - som jobbperson. Jeg tror ikke jeg skal forsøke å sette ord på kjemien - hun er for skikkelig til ikke å markere avstand da tror jeg. Jeg vil heller ha tilgang på spenningen og kjemien, så får det heller forbli uforløst. Det må da være en måte du kan vise at du liker henne uten at du sier det med ord... så blir det ikke så farlig om hun skulle avvise deg... Anonym poster: 36ddef471c84a09d3cfe4d6717025fbd Anonym poster: 92f0a64227d8bfd276a5ec32b3fa5f69
Sommee Skrevet 25. mai 2013 #10 Skrevet 25. mai 2013 (endret) hun vet jeg liker henne - på ett plan. Jeg vet hun liker meg - som jobbperson. Jeg tror ikke jeg skal forsøke å sette ord på kjemien - hun er for skikkelig til ikke å markere avstand da tror jeg. Jeg vil heller ha tilgang på spenningen og kjemien, så får det heller forbli uforløst. Anonym poster: 92f0a64227d8bfd276a5ec32b3fa5f69 Det jeg har opplevd i jobbsammenheng er ei som var ekstremt flørtende på firmaturer, kickoff o.l, i flere år. På jobb var hun derimot helt profesjonell. Til slutt ba jeg henne med ut på kvelden (akkurat da visste jeg at hun var singel), og da kom kickoff/firmatur-personligheten frem igjen... Ble en intens affære de neste månedene. Ganske heftig å oppleve en person som kan skru av/på den "seksuelle/flørtende" væremåten sånn. Og f eks å sitte i møte med kollegaer og henne, tenke tilbake på sexen kvelden før, og ingen andre vet noe om "hvordan hun er i senga"(som mange menn ofte lurer på..).., ganske spesielt..haha! En annen type spenning er det, men definitivt fortsatt spenning. Følte ikke det gjorde noe at den seksuelle biten var "forløst" akkurat.. Men tror du kan være ganske sikker på at hun tenker nok sitt hun også.. Endret 25. mai 2013 av Sommee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå