Gå til innhold

Hvordan oppnå vaginale orgasmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste når jeg og min kjære har sex, så merker jeg en utrolig god følelse, som om jeg skulle komme via klitoris, bare sterkere. Problemet er at jeg ikke kommer over "kneika" dersom det gir mening? Har noen noe tips til meg for hvordan jeg kan greie å komme? Slapper selvsagt av, tenker på ting som tenner meg og lignende uten at det hjelper. Tenker heller ikke på at "nå kommer jeg" for da vet jeg at jeg ikke kommer. Hva gjorde dere i starten for å oppnå vaginale orgasmer? Jeg trodde ikke at jeg kunne få slike, men trenger tydeligvis litt hjelp på veien. Kan legge til at jeg aldri er i nærheten av å komme dersom han bruker fingrene inni meg, skjer kun når vi har sex.

Anonym poster: 23fb14334501631ccd7dccd46f19c236

Anonym poster: 23fb14334501631ccd7dccd46f19c236

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*bump*

Anonym poster: 23fb14334501631ccd7dccd46f19c236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste når jeg og min kjære har sex, så merker jeg en utrolig god følelse, som om jeg skulle komme via klitoris, bare sterkere. Problemet er at jeg ikke kommer over "kneika" dersom det gir mening? Har noen noe tips til meg for hvordan jeg kan greie å komme? Slapper selvsagt av, tenker på ting som tenner meg og lignende uten at det hjelper. Tenker heller ikke på at "nå kommer jeg" for da vet jeg at jeg ikke kommer. Hva gjorde dere i starten for å oppnå vaginale orgasmer? Jeg trodde ikke at jeg kunne få slike, men trenger tydeligvis litt hjelp på veien. Kan legge til at jeg aldri er i nærheten av å komme dersom han bruker fingrene inni meg, skjer kun når vi har sex.

Anonym poster: 23fb14334501631ccd7dccd46f19c236

Anonym poster: 23fb14334501631ccd7dccd46f19c236

Tror ikke det egentlig er noen oppskrift. Tvert i mot alle tips, triks og råd får jeg bare vaginal orgasme når musklene i kjeden står i spenn. Altså at jeg kniper hardt og holder, om du forstår. Typen klager litt over at det gjør at han ikke klarer holde igjen, men han har neppe særlig imot det. :fnise:

Anonym poster: 1ba7c935155aeef925801c0927066017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vaginal organsme aller første gang ?

Enkelt sagt: He literally screwed me ! :sjarmor:

Funket gull !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å sprike med tærene i stedet for å strekke dem sammen. ;)

Anonym poster: 39e4ff34315b744676e2f682378440bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stramme/bruke musklene i underlivet er et must. Jeg får vaginal orgasme ved å henge i ei stang og trekke beina mot haka :rodme: Også når jeg ligger med mannen min selvsagt, men det er nok å jobbe med underlivsmusklene.

Anonym poster: 22e5cef066b7f8ad9ec459e7ccd7eb66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...