Gå til innhold

Usikker når han tar lite initiativ

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i en måned, vi har det fint når vi er sammen, men mellom hver date blir jeg usikker fordi jeg ikke hører fra ham med mindre jeg selv tar kontakt. Jeg har riktignok ikke ventet mer enn et par dager. Han sender nesten aldri melding først, men svarer alltid (unntatt når vi har sendt mange fram og tilbake, da blir det ofte jeg som sender siste melding) og svarer som regel ganske raskt. Han har sagt at det er hyggelig med meldinger, men tar som sagt ikke initiativet til dem. Han tok iniativet til de første datene, og jeg til de to siste. Han er ute etter et forhold, men er ikke helt sikker på hvor dette fører

hen. Samtidig oppfører han seg veldig kjæresteaktig når vi er sammen.

Jeg har gitt tydelige uttrykk for at jeg interessert, er egentlig redd for å ha sagt litt for mye. Problemet er at usikkerheten mellom datene gjør meg nervøs når vi er sammen, noe som fører til at jeg ikke klarer å slippe meg helt løs, og det er faktisk dette som gjør at han blir usikker. Tidligere har han vært åpen om å ville fortsette å treffes, men

han har avlyst han en halveisavtale på grunn av jobb. Jeg syntes det var

greit, ettersom jeg vet han er sliten på grunn av stort jobbpress.

Foreløpig har han ikke foreslått noe nytt treff (det har ikke gått lang tid ennå), og denne gangen er jeg veldig usikker på om jeg skal ta noe mer initiativ. Skal jeg bare avvente og se hva som skjer?

Anonym poster: 7a2784c3d6c99aac33597f0620976688

Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Prat med han om det og fortell ham at det plager deg og at du blir usikker på han siden du føler det er manglende initiativ fra han.

Bedre å få avklart slik, så slipper du å gå rundt og ikke vite hvor dette går hen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville latt være å ta kontakt og se hvor lang tid det tar før han gjør det. Det kan være han er blitt vant til at du gjør det, at han har mye å gjøre etc, men vanligvis finner en mann tid hvis han er oppriktig interessert.

Anonym poster: 8ec5089cf69d083682b201721170ed84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS. Ja, jeg heller mot å vente og se, jeg kan liksom ikke se at initiativet skal ligge hos meg nå også. Ulempen er jo usikkerheten mens jeg venter.. Tidligere har jeg gitt etter, fordi jeg synes det er bedre å få et evt negativt svar enn ikke noe svar og fordi jeg har vært redd for at han skal tro jeg ikke er interessert. Hvor lenge skal jeg vente før jeg evt sender en melding?

AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort deg for tilgjengelig. Og sånn har du gjort den andre parten usikker.

Tro meg, jeg gjorde det samme og sitter nå med skjegget i postkassen.

Anonym poster: 1400b7bad02aeaf7e577a3a4543774e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å nei, hva skjedde i ditt tilfelle? Er håper ute allerede for min del tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke ts har gjort seg for tilgjengelig, min erfaring er at når menn er interessert spiller det ikke noen rolle hva man gjør (så lenge man ikke er helt psyko selvsagt).

Jeg ville ventet til over helgen ihvertfall, i løpet av helgen burde han kunne finne tid til kontakt.

Anonym poster: 8ec5089cf69d083682b201721170ed84

AnonymBruker
Skrevet

Neida, håpet er jo ikke ute. Det er ikke det før du selv velger at det skal bli det.

Bare trekk deg littegranne tilbake og ikke vær like ivrig på å være den første som tar initiativet til kontakt. :)

Og forhåpentligvis så vil kontakten jevnes ut og begge vil bli gjensidig interessert på sikt.

Anonym poster: 1400b7bad02aeaf7e577a3a4543774e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...