Gjest Anonym Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Kan en lege se at en pasient har avlyst legetimen (får de beskjed om det?).
Gjest Anonym Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Men er det sånn at legen får beskjed eller må han/hun selv sjekke avtalene som er er endret?
Minya Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Det er det bare de på legekontoret som vet. Det er jo dumt om legen skal sitte og vente på en pasient som ikke kommer, så på ett eller annet vis får legen vite om at du har avbestilt legetimen din.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 De ser det i datasystemet sitt. Det hvor jeg jobbet så sto det på timelisten at pasienten hadde avlyst timen sin. Kom det en ny pasient som fikk den timen ble den forrige pasienten fjernet fra listen. Det ble også skrevet i journalen at pasienten hadde avlyst timen sin. Anonym poster: eaa195c908f783c078940eda0febf2cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå