Gå til innhold

Nødvendig med dyp utringning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp det jeg tenker også! Betryggende å høre at jeg ikke er helt på jordet. Jeg liker bedre å vise former enn mye hud i form av en dyp utringning. Jeg er slank, men har allikevel pupper og en veltrent rumpe (som han har gott spesielt mye "oppmerksomhet") Han har altså uttrykt begeistring tidligere når jeg har hatt et antrekk som viser former, mens denne venninnen mener det bare er fordi det er det han sett og må ha tatt til takke med. For henne er tydeligvis mye pupper det samme som sexy... Isj.

Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe

Jeg ville kjørt på med det jeg føler meg komfortabel i, og som mann syntes jeg det kan være flottere å se en kvinne som viser former med litt mer tettsittende tøy enn veldig utringet topp. Er uansett mer rumpe/lår enn puppemann selv. Det varierer jo mellom menn, men om han har uttrykt begeistring på det du har brukt av klær tidligere så ville jeg spilt videre på det.

Og igjen, det er mer det man gjør som teller om det blir kos i sengehalmen eller ikke.

Anonym poster: ded35bd911a47c0674c9a4a401b1f8b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må le litt ts. Det virker som om det er enkelt å snakke deg rundt.

Det viktigste er at du har pene klær på som du føler deg komfortabel med og trives i. Av det du har skrevet om han virker han ikke så veldig sjenert.

Han har allerede "brutt" isen med å si at han ønsker å ha sex med deg så nå gjenstår det bare for dere å møtes-.

Ønsker deg lykke til. :)

Anonym poster: 54dea9c2964310f2ca019e00fce47375

Skrevet

Hvis du absolutt trenger å ose sex, så ville jeg heller gått for en komfortabel og fin kjole og hatt noe snasent under... Sexy undertøy i form av strømpeholder, strømper og fin BH, kanskje? Hvis dette er noe du er komfortabel med og føler deg vel i, kan det gjøre underverker å bare la strømpekanten vise litt ved et "uhell"...

Gjest KateW
Skrevet

Hun mener vel direkte ikke noe om sexlivet mitt, men hun vil at jeg skal "lykkes" med denne fyren etter som vi har rotet så lenge. Derfor mener hun jeg bør gå dristig kledd. Jeg mener egentlig selv at jeg kan gå kledd som jeg vil/pleier etter som han allerede har vist interesse og til og med har meddelt at han vil ha meg til sengs. Da spiller vel ikke en dyp utringning fra eller til noen rolle?!

Jeg gjentar spørsmålet, hvorfor har hva VENNINNEN din mener noe å si?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjentar spørsmålet, hvorfor har hva VENNINNEN din mener noe å si?

Rett og slett fordi jeg liker å forhøre meg om hva andre mener. Dessuten er hun i utgangspunktet mer moteorientert enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett fordi jeg liker å forhøre meg om hva andre mener. Dessuten er hun i utgangspunktet mer moteorientert enn meg.

Er hun? En så dyp utringing ser svært sjeldent bra ut. Kanskje noen ganger på en rød løper og en er en RnB-berte uten egne meninger, men ellers er det ikke det.

Anonym poster: 05726e74ad9284e8441ce7b6fb62697e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun? En så dyp utringing ser svært sjeldent bra ut. Kanskje noen ganger på en rød løper og en er en RnB-berte uten egne meninger, men ellers er det ikke det.

Godt poeng... Noe ala det her mener hun vil få ham til å garantert få fart på sakene: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/club-l-714/v-mesh-peplum-dress-714470-14/

Det som somsagt får meg til å tvile, er at jeg har klart å få ham interessert uten å gå kledd som en tøs. Og som heldigvis flere andre her har påpekt, da er det ikke nødvendig med et plutselig stilskifte..

AnonymBruker
Skrevet

Godt poeng... Noe ala det her mener hun vil få ham til å garantert få fart på sakene: http://nelly.com/no/...ress-714470-14/

Det som somsagt får meg til å tvile, er at jeg har klart å få ham interessert uten å gå kledd som en tøs. Og som heldigvis flere andre her har påpekt, da er det ikke nødvendig med et plutselig stilskifte..

Det er jo ikke det. Aldri nødvendig med et akutt stilskifte vel. Selv om noen kjoler med kontraststoff på noen områder kan være ganske så sexy noen ganger, men den kjolen der var ikke spesielt fin egentlig.

Du burde gå med noe som fremhever DEG og ikke spesifikke kroppsdeler som ham kanskje liker. Noe du føler velbehag i, slik at utstrålingen blir langt mer attraktiv og genuin. Det er det som er sexy. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke det. Aldri nødvendig med et akutt stilskifte vel. Selv om noen kjoler med kontraststoff på noen områder kan være ganske så sexy noen ganger, men den kjolen der var ikke spesielt fin egentlig.

Du burde gå med noe som fremhever DEG og ikke spesifikke kroppsdeler som ham kanskje liker. Noe du føler velbehag i, slik at utstrålingen blir langt mer attraktiv og genuin. Det er det som er sexy. :)

Noen slike kjoler er fine, men da bør skjørtet være lengre, synes jeg.

Jeg heller vel i mot å følge magefølelsen min, ja... Har funnet en peplumkjole jeg føler er veldig "meg", samtidig som jeg tror den vil falle i smak hos ham... Eneste jeg er usikker på nå er om peplum er veldig turn off? (Har lest noe om det tror jeg...) Kjolen jeg har funnet fremhever rumpe og bryst, men på en delikat måte synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Noen slike kjoler er fine, men da bør skjørtet være lengre, synes jeg.

Jeg heller vel i mot å følge magefølelsen min, ja... Har funnet en peplumkjole jeg føler er veldig "meg", samtidig som jeg tror den vil falle i smak hos ham... Eneste jeg er usikker på nå er om peplum er veldig turn off? (Har lest noe om det tror jeg...) Kjolen jeg har funnet fremhever rumpe og bryst, men på en delikat måte synes jeg.

Det var en normal lengde på en minikjole det der? Jeg synes egentlig små kjoler ser bedre ut når de henger løst fra brystpariet. Men da spørs det veldig på den som går med den også da.

Selv er jeg egentlig ikke så veldig glad i peplum kjoler eller topper, så jeg burde muligens ikke snakke for høyt om dem i forhold til hva han kanskje synes. Men om du liker deg i den, tror jeg han og vil.

Det er veldig transparent om en kvinne er fornøyd med seg selv og antrekket sitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig bittepittesmå pupper, 75 A, kle deg i søppelssekk om så, vil ha deg så vil ha deg. Drit i utrigninga.

Anonym poster: 4d249958133f57d3c189ff0d0daa1d07

AnonymBruker
Skrevet

Det var en normal lengde på en minikjole det der? Jeg synes egentlig små kjoler ser bedre ut når de henger løst fra brystpariet. Men da spørs det veldig på den som går med den også da.

Selv er jeg egentlig ikke så veldig glad i peplum kjoler eller topper, så jeg burde muligens ikke snakke for høyt om dem i forhold til hva han kanskje synes. Men om du liker deg i den, tror jeg han og vil.

Det er veldig transparent om en kvinne er fornøyd med seg selv og antrekket sitt.

Ja, til å være mini, var den innenfor normalen. Jeg mente at dersom kjolen skal ha en så dyputringning, synes jeg det er finest at det er en maxikjole. :)

Er du kvinne eller mann?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, til å være mini, var den innenfor normalen. Jeg mente at dersom kjolen skal ha en så dyputringning, synes jeg det er finest at det er en maxikjole. :)

Er du kvinne eller mann?

Ikke sant. Er forøvrig enig. Maxikjole passer bedre med en dyp utringing. Eller bar rygg og for den del.

Og jeg er en mann gitt. Du da? :P

Skrevet (endret)

-

Endret av Blod
Gjest .-L-.
Skrevet

Serr, drit no i hva du skal ha på deg, klærene skal av uansett :P Jeg var enig med venninnen din fordi hun sa dere gå rundt grøten. Vil du ha deg noe burde jo du få lagt han i sengen..

Gjest KateW
Skrevet

Vil han ha deg, så er det ikke utringingen eller hva venninnen din mener som vil styre libidoen hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...