AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 En fyr jeg har flørtet litt med er for tiden utenlands, og sannsynligvis ser vi ikke hverandre før i juli (!). Han har både kjærtegnet og befølt meg, samt gitt meg komplimenter både ansikt til ansikt,men også på sms. Han har også skrevet direkte at han ønsker å ha sex med meg, men vi har ikke møttes etter han skrev det. Venninnen min mener vi har gått rundt grøten lenge nok, og mener at vi nå bare må kjøre på. Hun mener derfor at jeg bør stille i en dristig kjole, gjerne med utringning ned til navelen i form av såkalt v-neck. Jeg er mer skeptisk. Tror dere at det får fart på sakene? Jeg vet han liker at jeg går i kjole, men tidligere har ikke kjolene vært spesielt utringet... Er det bedre at jeg heller stiller i en kjole jeg føler meg vel i? Det er vel ikke positivt å vise alt på en gang heller? Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe
LillaFrosk Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Hvis han allerede "er på gli", så tror jeg at det handler mer om hva du gjør, enn hva du har på deg. Utringning til navlen..? :| Jeg ville iallefall gått i noe jeg likte, og synes selv at jeg kledde.. 7
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Velg noe du føler deg vel i. Det er neppe utringningen som er avgjørende.
Kjempeliten Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Utringning til navelen? Hjelpes... Unnskyld meg, men jeg syns det er ekstremt tacky. Du kan gjerne gå for utringning, men hold deg til noe enkelt. Du kommer nok til å se vakker og sexy ut i hans øyne uansett hva du går med. (sålenge du ikke kler deg som en nonne eller en slask) 5
Sommee Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Han har jo sagt at han vil ha sex med deg. Hadde det vært noe jeg hadde sagt til ei, så kunne hun stilt opp i hva som helst, til og med onepiece! 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Så betryggende å høre! Da har jeg mer "styrke" til å kunne stå i mot min venninnes påfunn. Hun mener det nok bare godt, men kan fort bli litt vel dominerende. Jeg kjører på med noe jeg selv liker, det har jo funket før. Et drastisk stilskifte kan jo virke mot sin hensikt også... Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Hadde ikke behøvd noen utringning for min del, når man har sex for første gang med ny partner handler det mer om det man gjør enn det man har på seg. Betyr ikke at man trenger å se ut som en dass, men det kommer jo alltids senere anledninger da man kan eksperimentere med mer dristig bekledning. Dere kvinner er heldige der, for oss menn så er det jo begrenset hva man kan ha på seg uten at det blir veldig gay. Anonym poster: ded35bd911a47c0674c9a4a401b1f8b2
Gjest .-L-. Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Kan du ikke dra han inn på soverommet og knulle han da Kjolen bestemmer jo ikke om dere skal ha sex eller ikke. En av dere må ta initativet.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 Kan du ikke dra han inn på soverommet og knulle han da Kjolen bestemmer jo ikke om dere skal ha sex eller ikke. En av dere må ta initativet. Jo, ja. Men sånn generelt er det han som virkelig tar det fysiske skrittet. Jeg bare "hinter".. Ja, jeg vet det er dumt. Derfor mener venninnen min at jeg ikke bør spare på kruttet neste gang vi møtes. Hun mener det ikke skjer noe hvis jeg ikke viser frem det jeg har. Jeg tenker heller at jeg har jo vekket noe i ham fra før - er det da nødvendig å plutselig bli så dristig? Hvem av oss har rett? Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe 2
MyElixir Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 Dropp å være utringet til navlen, sats heller på supersexy undertøy 1
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Jo, ja. Men sånn generelt er det han som virkelig tar det fysiske skrittet. Jeg bare "hinter".. Ja, jeg vet det er dumt. Derfor mener venninnen min at jeg ikke bør spare på kruttet neste gang vi møtes. Hun mener det ikke skjer noe hvis jeg ikke viser frem det jeg har. Jeg tenker heller at jeg har jo vekket noe i ham fra før - er det da nødvendig å plutselig bli så dristig? Hvem av oss har rett? Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe Jeg mener venninnen din har rett. Dersom han er sjenert, så kan han bli kævlig kåt. Selv om han ser de fine puppene dine pga av at du går med utrigning så tør han gjerne ikke å gjør noe. Be han heller med å date hjemme hos deg. Lag noe mat, se en film og forfør han slik at han ikke klarer å motstå deg Så knuller du livksiten av han, og han blir helt starstrucked :D Endret 25. mai 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 Jeg mener venninnen din har rett. Dersom han er sjenert, så kan han bli kævlig kåt, selv om han ser de fine puppene dine, men tør ikke å gjør noe. Be han heller med å date hjemme hos deg. Lag noe mat, se en film og forfør han slik at han ikke klarer å motstå deg Så knuller du livksiten av han, og han blir helt starstrucked :D Hihi,han eregentlig ikke av den sjenerte typen, men kanskje han blir det av meg fordi han tror jeg er så forbanna skikkelig?(Har liksom klart å opparbeide meg et slikt rykte/inntrykk).... Tror jeg skal følge rådet ditt, jeg ".-L-." Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe
Polly Ester Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 Dropp å være utringet til navlen, sats heller på supersexy undertøy Funker det? Syns menn har en tendens til å se helt bort fra det, jeg... når de har kommet "ned til" det laget så er det ikke mye gangsyn igjen og undertøyet blir ikke lagt merke til en gang når det tas av... på ene eller andre måten... Han jeg var gift med likte sexy undertøy, men i det siste syns jeg det virker som sexy undertøy er en smule overflødig...
Gjest kiramin Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 Noen som har peiling på hvor i alle dager man kan spørre om noe her? Skjønner overhode ikke hvor man kan starte en ny diskusjon
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #15 Skrevet 24. mai 2013 Noen som har peiling på hvor i alle dager man kan spørre om noe her? Skjønner overhode ikke hvor man kan starte en ny diskusjon trykk deg inn på den kategorien du ønsker, feks singelforumet og trykk på "opprett nytt emne" oppe til høyre. Anonym poster: 198dbbbada8583ffb50fc9d00e9ae912
Gjest KateW Skrevet 24. mai 2013 #16 Skrevet 24. mai 2013 Hvorfor har det noe å si hva venninnen din mener om sexlivet ditt eller klærne dine? 2
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2013 #17 Skrevet 24. mai 2013 Hihi,han eregentlig ikke av den sjenerte typen, men kanskje han blir det av meg fordi han tror jeg er så forbanna skikkelig?(Har liksom klart å opparbeide meg et slikt rykte/inntrykk).... Tror jeg skal følge rådet ditt, jeg ".-L-." Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe Lykke til
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #18 Skrevet 24. mai 2013 Hvorfor har det noe å si hva venninnen din mener om sexlivet ditt eller klærne dine? Hun mener vel direkte ikke noe om sexlivet mitt, men hun vil at jeg skal "lykkes" med denne fyren etter som vi har rotet så lenge. Derfor mener hun jeg bør gå dristig kledd. Jeg mener egentlig selv at jeg kan gå kledd som jeg vil/pleier etter som han allerede har vist interesse og til og med har meddelt at han vil ha meg til sengs. Da spiller vel ikke en dyp utringning fra eller til noen rolle?! Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #19 Skrevet 24. mai 2013 Hun mener vel direkte ikke noe om sexlivet mitt, men hun vil at jeg skal "lykkes" med denne fyren etter som vi har rotet så lenge. Derfor mener hun jeg bør gå dristig kledd. Jeg mener egentlig selv at jeg kan gå kledd som jeg vil/pleier etter som han allerede har vist interesse og til og med har meddelt at han vil ha meg til sengs. Da spiller vel ikke en dyp utringning fra eller til noen rolle?! Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe Du kan jo heller ta noe som ikke er så utfordrende dersom du ikke er komfortabel med det? Syntes ikke kvinner nødvendigvis behøver å vise så mye hud, ta f. eks på deg en topp som viser litt former men som ikke viser hud, samt noen tettsittende jeans som fremhever rumpe/lår. Syntes det er en passe kombinasjon av classy/casual/sexy når man ikke har datet så lenge Anonym poster: ded35bd911a47c0674c9a4a401b1f8b2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #20 Skrevet 24. mai 2013 Du kan jo heller ta noe som ikke er så utfordrende dersom du ikke er komfortabel med det? Syntes ikke kvinner nødvendigvis behøver å vise så mye hud, ta f. eks på deg en topp som viser litt former men som ikke viser hud, samt noen tettsittende jeans som fremhever rumpe/lår. Syntes det er en passe kombinasjon av classy/casual/sexy når man ikke har datet så lenge Anonym poster: ded35bd911a47c0674c9a4a401b1f8b2 Det er nettopp det jeg tenker også! Betryggende å høre at jeg ikke er helt på jordet. Jeg liker bedre å vise former enn mye hud i form av en dyp utringning. Jeg er slank, men har allikevel pupper og en veltrent rumpe (som han har gott spesielt mye "oppmerksomhet") Han har altså uttrykt begeistring tidligere når jeg har hatt et antrekk som viser former, mens denne venninnen mener det bare er fordi det er det han sett og må ha tatt til takke med. For henne er tydeligvis mye pupper det samme som sexy... Isj. Anonym poster: 54eded7232d235c2e801b88ee2c961fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå