Gå til innhold

Omskjært

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sex med en som er omskjært. Hvordan fungerer det i praksis?

De kan vel ikke runke, så da blir det vel suging da ?

Jeg har ingen erfaring med det, har bare erfaring med ikke-omskjærte peniser.

Anonym poster: 50827e3e4d492af775d04b6746ad1160

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kan fortsatt runke selv om de ikke har forhud :)

Ellers er det ingen forskjell bortsett fra at de mindre følsomme, dette gjør sexen mindre bra etter min mening.

Anonym poster: 780a859c3b5508f597af4943c6b35898

• Liker 1
Skrevet

Som nevnt så kan de fortsatt runke. Huden på skaftet er løst og kan beveges hos de fleste ganske langt fremover over penishodet. Penishodet el. glans om du vil er mere herdet og mindre følsomt. Ved å tilføre væske i form av spytt eller annet, så vil mye av følsomheten komme tilbake etterhvert.

Fordelen med å være omskåret er at man lukter mindre. Kukosten er borte. Det er ikke noe belegg som skaper bakterieflora. Den er lettere å holde ren. Gitt da at trusene skiftes normalt ofte. Det lukter og smaker ikke annerledes av den enn av hendene. Jeg tror de som er omskåret er mere påpasselig med renholdet og at de vasker penisen likens som resten av kroppen.

Skrevet

Ingen problem det. Eksen var omskjært. Egentlig akkurat det samme som en ikke-omskjært mann :)

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Riktig som bli sagt her. Noen omskårede har fortsatt litt forhud, noen har ikke noe i det hele tatt. Det går fint an å runke, men da lønner det seg å bruke spytt eller glidemiddel. For min del merker jeg ikke noe forskjell ved sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bare å bruke skinnet på skaftet det, er ikke så mye mer mystisk enn det. Om du merker det blir for mye friksjon så kan du bruke litt glidemiddel, personlig sliter jeg ikke med det.

Hilsen omskåret mann

Anonym poster: 1ce217f234f42dfc0edca9a65c5aa523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...