Chord Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 I år er vi, samboeren min og jeg, sene med planlegging av ferie, men vi er ihvertfall i gang. Planen er å dra til Kroatia i midten av juli, og så opp til Budapest den siste uken i mnd, for vi skal være med på noe som skjer den siste helgen der. Men vi vet veldig lite om disse plassene. Kroatia har jeg hørt mye fint om, men jeg vet ikke hvor i landet det er best å feriere, og det er en av de tingene jeg trenger synspunkter på. Vi er et rolig par, ikke noe glad i det store festelivet, noe jeg har hørt er typisk på noen steder i Kroatia? Vi ønsker sol og varme, romantiske plasser, og gode restauranter vi kan prøve ut. Vi greier å finne hotell selv,men det hadde vært kjempeflott om vi fikk anbefalinger fra noen som har vært der eller hørt noe. Så er det Budapest. Noen som har vært der og kan gi forslag på ting vi kan gjøre? Blir veldig glad for alt av tips vi kan få når det gjelder disse to plassene. Er det forresten noen som vet hvordan man best kan komme seg fra Kroatia til Budapest? Billigst å ta fly eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå