Yzma Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Jeg har nå blødd i over to uker. Det er ikke veldig mye, men det blør litt. Jeg kjente idag og igår (og akkurat nå) at jeg er litt svimmel. Lurer på om dette kan ha noe med blodtapet å gjøre. Jeg tok en p-stav for to år siden, jeg vet ikke hvordan p-stav det var. Er det noen av dere som har vært borti lignende? Bør jeg gå til legen? Takk for svar.
Gjest jente med stav Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Hei Du trenger nok ikke å være redd. Jeg har selv hatt p-stav i noen år nå, og har selv hatt blødninger noen ganger i løpet av den perioden. Alle reagerer ulikt på p-staver og piller. Noen får blødninger hele tiden, noen bare av og til, og noen ingenting. Det er helt normalt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå