AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Kroppen min har oppført seg noe merkelig i det siste, jeg går på p-piller type Diane og bestemte meg for å gå rett over på et nytt brett og hoppe over mensen forrige gang. Det er første gang jeg har gjort det, og i midt i det nye brettet nå har jeg fått mensen, som har vart i over en uke noe som er svær unormalt for meg, da jeg normalt bare har i en uke. Jeg har fått endel urenheter i ansiktet, og jeg har skikkelige humørsvingninger, er skikkelig sur og grettet og her om dagen begynte jeg å gråte foran pappa og lillesøsteren min, helt uten videre.. Noen som har opplevd det samme? Det er vel kanskje bare hormonene som tuller litt, irriterende er det hvertfall.. Anonym poster: 9339a04bfcdc27c821db47e039f91d0e
Gjest C4r1n3 Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Det samme skjedde meg når jeg skulle hoppe over for første gang, med Loette p-piller. Det skjer iblandt, men det gir seg til slutt. Hadde mensen i 3 uker, moro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå