AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Er alene hjemme, har helseangst, please hjelp Fikk plutselig sånn skikkelig trykkaktig følelse i brystkassen, liksom i mellom brystene + litt der hjertet er. Det varte bare noen få sekunder. Var veldig rar følelse som at det var et VELDIG hardt hjerteslag og med det samme fikk jeg veldig rask puls, men nå har jeg rundt 70 når jeg målte. Er livredd og er overrasket over at pulsen ikke er over 100 allerede for det bruker den å være når jeg er sånn her redd. Noen som har opplevd det samme eller kommer jeg til å dø? Kanskje det var et tegn også begynner pulsen min å gå nedover også dør jeg??? hjelp! Anonym poster: 7613d418af8b2bfd573251b6270e5f28
Bernardette Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Ikke for å være frekk men ærlig talt, om du er så livredd som du gir utrykk for, hvorfor setter du deg ned for å skrive et innlegg om det på nett? Hvordan i all verden skal VI kunne uttale oss om hvorvidt det er et ufarlig angstanfall eller om du er død innen jeg skriver dette svaret? 2
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Ikke for å være frekk men ærlig talt, om du er så livredd som du gir utrykk for, hvorfor setter du deg ned for å skrive et innlegg om det på nett? Hvordan i all verden skal VI kunne uttale oss om hvorvidt det er et ufarlig angstanfall eller om du er død innen jeg skriver dette svaret? Hahaha, jo du var frekk!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Ikke for å være frekk men ærlig talt, om du er så livredd som du gir utrykk for, hvorfor setter du deg ned for å skrive et innlegg om det på nett? Hvordan i all verden skal VI kunne uttale oss om hvorvidt det er et ufarlig angstanfall eller om du er død innen jeg skriver dette svaret? Hei til deg din frekke FFFFFFFFF Hvis folk har angst og du ikke har annet og komme med så foreslår jeg at du ruller inn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pinkee Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 Du har mest sannsynlig hatt et ørlite angstanfall. Det er slikt som kommer av og til, er bare å roe helt ned, du dør ikke av det! Bare det at du klarte å skrive dette innlegget, tyder på at du er helt frisk og fin. men, hvis du ikke stoler på det, så må du ringe legevakten å snakke med dem.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #8 Skrevet 22. mai 2013 Du dør ikke, det var nok et bittelite angstanfall. Forsøk med noen pusteøvelser om de skulle komme tilbake, Anonym poster: 697db65d68ed645fb49628836156ae3c 1
Nusseli Skrevet 22. mai 2013 #9 Skrevet 22. mai 2013 Det kan ju också vara så att hjärtat tog ett dubbelslag, det är inte farligt. Btw. Det är trådar och svar som i denna tråden som får mig till att vara inne på KG. Får ju minst ett skratt om dagen tack vare er!! Hahahahaha 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #10 Skrevet 22. mai 2013 Om det er noen trøst så har jeg hatt de brystsmerter du beskriver i 15 år og er ikke død enda. Angst sier legen.. Anonym poster: eeff0b6e4dc37725b4e957ba337991a4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #11 Skrevet 22. mai 2013 Det høres ut som noe som skjer med meg ganske ofte. Hender bare, som jeg husker, når jeg ligger/sitter nede. Det føles på en måte som om hjertet stopper et lite sekund, så får jeg sånn rar ruse, ør følelse gjennom hele kroppen, kroppen føles ekstremt slapp og harmonisk?, vet ikke helt hva jeg skal si. Hjerter dunker så veldig hardt (og veldig sakte på meg da, så det blir jo litt annerledes.) Men så hardt at hele brystet virkelig beveger seg opp og ned. Har fremdeles en litt rar følelse når dette pågår, men mer ubehag. Så går det over og alt er normalt igjen. Vet ikke om det er noe lignende du forklarte, men jeg begynte hvert fall å tenke på det. Anonym poster: f739935c707513a8d3033be25f97d779
lykkestor Skrevet 22. mai 2013 #12 Skrevet 22. mai 2013 Hahaha, jo du var frekk! Hei til deg din frekke FFFFFFFFF Hvis folk har angst og du ikke har annet og komme med så foreslår jeg at du ruller inn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt enig med deg sinnataggen. JA RUUUUUUUUUUUULLLLLLL INNNNNNN Jeg lurer så forferdelig masse på hvordan 14 åringer kommer seg frem til Kvinneguiden.. Huff.. 2
lykkestor Skrevet 22. mai 2013 #13 Skrevet 22. mai 2013 Er alene hjemme, har helseangst, please hjelp Fikk plutselig sånn skikkelig trykkaktig følelse i brystkassen, liksom i mellom brystene + litt der hjertet er. Det varte bare noen få sekunder. Var veldig rar følelse som at det var et VELDIG hardt hjerteslag og med det samme fikk jeg veldig rask puls, men nå har jeg rundt 70 når jeg målte. Er livredd og er overrasket over at pulsen ikke er over 100 allerede for det bruker den å være når jeg er sånn her redd. Noen som har opplevd det samme eller kommer jeg til å dø? Kanskje det var et tegn også begynner pulsen min å gå nedover også dør jeg??? hjelp! Anonym poster: 7613d418af8b2bfd573251b6270e5f28 Kan hende du har angstanfall, men det pleier å gi seg etter en liten stund. Hjelper det om du ser tv, ringer noen? Lukker opp vinduet om du bor i et tett nabolag? Får besøk?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #14 Skrevet 23. mai 2013 Det hender hjertet hopper over et slag, har selv opplevd det, det er helt ufarlig. Folk som har det hele tiden, har en hjerterytmeforstyrrelse, men alle opplevder det en gangi blant. Noen kan bli fryktelig bekymret og sånn sett fremkalle et panikkanfall (hjertebank, hyperventliering), også ufarlig, men veldig ubehagelig. Det beste du kan gjøre er å fokusere på noe annet, Anonym poster: c4b9728178d638a8a4d9a228d65eac72
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #15 Skrevet 23. mai 2013 TS her: Takk for alle svar. Fikk noe litt lignende nå nettopp, og det går forresten helt oppi halsen. Rart fordi i går var første gangen på hvertfall et år at jeg fikk det eller noe... Anonym poster: 7613d418af8b2bfd573251b6270e5f28
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #16 Skrevet 23. mai 2013 Hadde 100 i puls nå.. Anonym poster: 7613d418af8b2bfd573251b6270e5f28
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #17 Skrevet 23. mai 2013 slutt å heng deg opp i pulsen.Du er sykelig opptatt av den.Søk om henvisning til psykolog. Anonym poster: 175c0e9d24b7e16dabfed8850140fb00 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå