Gå til innhold

Vond lukt når han kommer inni meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ikke hatt noe problemer med vondt lukt i underlivet. Men når gutten kommer inni meg så blir det luktende ganske surt og ikke direkte godt. Har heller ikke problemer med dette hvis han ikke kommer inni meg.

Men hva kan det være? Er det normalt?

Anonym poster: e7278def9426dcdc44cf1b90702020d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være hans sure "oppstøt"?

Anonym poster: 960e691c8751167cae6d2f1368bdaa70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har ikke hatt noe problemer med vondt lukt i underlivet. Men når gutten kommer inni meg så blir det luktende ganske surt og ikke direkte godt. Har heller ikke problemer med dette hvis han ikke kommer inni meg.

Men hva kan det være? Er det normalt?

Anonym poster: e7278def9426dcdc44cf1b90702020d1

Noen menn har desverre sæd som lukter rimelig...ramt. Kan selvfølgelig komme av enkelte ting en spiser, men noen bare har det, hele tiden. Har du luktet/smakt på den uten at den har vært inni deg?

Anonym poster: c1d5c20fc0119cfc367667c7f77b622d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har ikke hatt noe problemer med vondt lukt i underlivet. Men når gutten kommer inni meg så blir det luktende ganske surt og ikke direkte godt. Har heller ikke problemer med dette hvis han ikke kommer inni meg.

Men hva kan det være? Er det normalt?

Anonym poster: e7278def9426dcdc44cf1b90702020d1

La meg gjette - Dere har sex om kvelden, og neste morgen så lukter det fælt? Og da sitter lukta relativt godt?

Anonym poster: 57c83d800efab3fc4d53b07e84eca9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakteriell vaginose. Lukter spesielt vondt når man har vært i kontakt med sæd og ved begynnelse og slutt på mens.

Du må gå til lege og få antibiotika.

Anonym poster: c35a91e6d3bf5d49899f41a40a1184ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger passer man bare ikke helt sammen kjemisk, dvs når ditt skjedesekret blandes med hans sæd, så stinker det høgg. Har opplevd det med en partner før en gang, det var aldeles grusomt. :fnise:

Med tanke på at du ikke har det problemet når han ikke kommer inni deg, ville det vært min beste gjetning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukter litt balleaktig av skrittet mitt når typen kommer i meg, og vi er begge renslige og ingen har sopp. Trodde det var helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger passer man bare ikke helt sammen kjemisk, dvs når ditt skjedesekret blandes med hans sæd, så stinker det høgg. Har opplevd det med en partner før en gang, det var aldeles grusomt. :fnise:

Med tanke på at du ikke har det problemet når han ikke kommer inni deg, ville det vært min beste gjetning.

Min erfaring er at det går seg til etter en periode med regelmessig sex. Hadde samme problem i begynnelsen med typen min, det gikk over.

Anonym poster: 224dbe3292149d520df0a729409250df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter alltid litt sånn ekkelt etter sex, uansett omtrent... Men om du kjenner det spesielt når dere har sex såå er det nok bakteriell vaginose (snakker av erfaring, hehe). Sæden reagerer noe helt sykt med bakteriefloraen når du har BV. Slet med mye av det samme som deg, men gikk til legen og fikk antibiotika og nå lukter det helt normalt :)

Anonym poster: 7e5b77151c14afa4454d7075b68584cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter alltid litt sånn ekkelt etter sex, uansett omtrent...

Anonym poster: 7e5b77151c14afa4454d7075b68584cb

Kan man lukte dette selv, eller er det kun andre som lukter det? Jeg merker ikke noe spesielt av meg selv etter sex... :haar:

Anonym poster: 4b6ed3c4e99a84f8ae3c97a67822deb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt.

Anonym poster: 6e2e6b5fa4ae8a8f9cc7f6fee71173d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...