Gå til innhold

Menn - liker dere røde lepper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke, det blir for min del for fremhevet og tar for mye fokus.

Anonym poster: a4e44930dacde546d1d34bc0e2cc435a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røde lepper er fantastisk. Det er en tragedie at dette har gått av moten.

• Liker 5
Skrevet

Enig igjen. Tenk noe så deilig som ei jente med 60-talls look, på sykkel en varm sommerdag, med hårbånd, blomstrete skjørt og røde friske lepper. :herremann:

• Liker 2
Skrevet

Enig igjen. Tenk noe så deilig som ei jente med 60-talls look, på sykkel en varm sommerdag, med hårbånd, blomstrete skjørt og røde friske lepper. :herremann:

Eller 50-talls....ahh :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jo mindre sminke, jo bedre sikkerhet for dagen derpå ;D

Skrevet

Blir litt lei meg av å lese at så mange menn hater røde leppestift. Jeg bruker det så ofte :P

Anonym poster: 39a61171251791896b7216a10e245bca

Men du rocker sikkert, så det er sikkert greit! :D

• Liker 1
Skrevet

Elsker å bruke rød leppestift! Min kjære synes dessuten at jeg blir utrolig sexy med smokey eyes og røde/vinrøde lepper, så da bruker jeg det ofte når vi skal ut på fest :) Hva andre damer måtte mene er meg i grunn knekkende likegyldig da jeg kun har fått positive tilbakemeldinger fra det motsatte kjønn. Elsker også røde lepper på damer sånn forøvrig

megan-fox-deep-red-lips.jpg

want-rock-red-lipstick-year--large-msg-126263827687.jpg

ditavonteese.jpg

fefb8368bc67fecf_MV5BMjA4MDMxMDA0NV5BMl5BanBnXkFtZTYwMjU5MzU2._V1._SX284_SY400_.jpg

Utrolig sexy!!!

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan stort sett ikke fordra knallrød leppestift. Foretrekker som regel lepper som ser så naturlige ut som mulig i fargen.

Skrevet

Jo mindre sminke, jo bedre sikkerhet for dagen derpå ;D

En rød leppestift er ikke akkurat den verste måten å fake utseende på ;)

• Liker 4
Skrevet

Selv om jeg er kvinne så svarer jeg på denne. Rød leppestift kan være veldig sexy med riktige klær. Er klærne for utfordrende så synes jeg helheten blir for tacky ;)

• Liker 1
Skrevet

Synes røde lepper kun kler de med mørke trekk og solbrun hud. Triana Iglesias kan ha på seg rød leppestift, men når kvite Kamilla fra Kvalfjord tar det på seg, så ser hun fort ut som en klovn :)

Skrevet

En rød leppestift er ikke akkurat den verste måten å fake utseende på ;)

Leppene ser jo også større og fyldigere ut, selv om de ikke er det.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Blir litt lei meg av å lese at så mange menn hater røde leppestift. Jeg bruker det så ofte :P

Anonym poster: 39a61171251791896b7216a10e245bca

Nesj, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg ser awesome ut i rød leppestift uansett :nigo:

Endret av Raindrops
  • Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Det kommer ann på om den knallrøde passer til fargene dine.... noen ser teit ut fordi den er altfor sterk, andre ser smashing ut med akkurat den samme...

• 2 år senere...
Skrevet

Synes dere ikke disse er fine med leppestift heller? Klikk på videoene, det nåværende bilde er så dårlig :)

Anonymkode: 07193...107

Skrevet

Hater røde lepper! Det ser så teit ut, som om de har en infeksjon elns. Emma Watson er den eneste jeg har sett se grei ut med det, men skulle helst sett at jenter holdt seg til mer naturlige farger

• Liker 1
Skrevet

Røde lepper er sexy når det står i stil til klærne hun har på og stilen, men kan gå over til litt tacky.

Anonymkode: 53050...7df

Skrevet

Synes dere ikke disse er fine med leppestift heller?

Nei, ikke fine i det hele tatt. Og kunstig hvite tenner. Og verst av alt: kan ikke sitte stille!

Anonymkode: c03ec...b1d

• Liker 2
Gjest Dreamonaut
Skrevet

Jeg bruker det av og til. Favoritten min er "Pirate" fra Chanel. Akkurat passe rød uten at det blir for mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...