Gå til innhold

Lykkestor venter en mini Lykkestor :)


lykkestor

Anbefalte innlegg

Endelig ble det vår tur også! Vi har jo ikke prøvd så lenge, men vi kuttet p-pillene i høst og nå viste den endelig positiv. Om jeg regner fra sist mens er jeg i uke 11 nå, 10+3 (Om jeg har forstått dette riktig) Ihvertfall ifølge terminkalkulatoren på nettet. I morgen skal jeg til legen for å sjekke korrekt uke og for å se at ting går fint. Ettersom jeg har Endometriose og har slitt med uregelmessig mens og magesmerter i to år, mest sannsynlig på grunn av dette er det veldig fint å få litt ekstra oppfølging hos legen nå. Mest for å vite akkurat hvor langt jeg er på vei!

Forhåpentligvis får jeg høre lille hjerte til mini dunke ettersom jeg vet legen har et gammelt Ultralyd apparat på kontoret. Jeg krysser fingrene! Mr.Lykkestor er full i følelser. Til tider virker han nesten litt kald, men her om dagen kom han hjem med en body og en smekk som han og hans bror hadde kjøpt til Mini Lykkestor. Jeg gråt og gråt da jeg så den. Absolutt for full i følelser om dagen!

Så velkommen skal du være til min lille graviditetsdagbok! Håper dette kan bli spennende, ihvertfall for meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag var jeg og Mr.lykkestor hos legen. Jeg var i 10. uke så jeg tok ikke så veldig feil. UL termin ble 1.juledag! Så i år får vi verdens beste julegave, woho:) Videre nå skal jeg ta blodprøver og Mr.lykkestor gruer seg til å være med meg. Jeg oppfører meg som en liten unge og bare gråter mens jeg klemmer i hjel hånden til min kjære. Heldigvis kjenner de fleste meg igjen der og jeg får som oftes en eldre og mer erfaren person (ja, jeg er sær)

Jeg har aldri følt meg bedre eller lykkeligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :-) Gratulerer til deg også, ser du er noen dager lengre enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...