Gå til innhold

Spørre om oralsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør der partneren deres om å få oralsex?

hvordan i så fall?

Jeg pleier å suge når jeg føler for det, uten noe spørsmål, men noen ganger hinter han til det. Når han slikker meg så gjør han det også uoppfordret. Hvordan kan jeg hinte til at han skal slikke meg eller spørre?

Anonym poster: 0407e8410bca4482a83b153191736c90

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakone
Skrevet

Som ofteste kommer det jo naturlig, men om du ønsker å motta oralsex er det jo bare å spørre ^^ Hvorfor gjøre det mer kronglete enn det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Vil du gå litt lenger ned", når han kysser deg på halsen/brystene, eller

"vil du sleike meg", når dere ligger og koser.

Anonym poster: f3f52b3a006a718e330872af0bed9c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente ikke få tips på hvordan man kan gjøre det. Men jeg lurte på de mennene som ikke vil slikke og de kvinnene som ikke vil suge, når oppdages problemet? Altså, det tar vel litt tid, eller er det slik at hvis partner aldri utfører oralsex, så må dere på en måte ta ansvaret og spørre hvorfor han/hun ikke vil?

Anonym poster: 0407e8410bca4482a83b153191736c90

Gjest Hedra
Skrevet

kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon ,- fundamentet for alle forhold

• Liker 1
Skrevet

Som regel pleier det å gå av seg selv under forspillet, men det var en gang jeg bare knipset og sa "Slikk meg". Han gjorde som jeg sa, gitt. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente ikke få tips på hvordan man kan gjøre det. Men jeg lurte på de mennene som ikke vil slikke og de kvinnene som ikke vil suge, når oppdages problemet?

Hvis vi har hatt sex en håndfull ganger, og det ikke blir noe gjensidig oralsex mister jeg interessen, siden vi neppe er spesielt kompatible da. Å manøvrere seg inn i en 69 pleier å sette fingeren på det uansett.

Anonym poster: 79a484d26966ecc50ffbc1070d697787

Skrevet

Begge deler, går jo an å 'hinte' til 69 med kroppen! Selv har jeg ikke noe imot å bare spørre rett ut om han kan slikke meg. :P Går begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...