Gjest bustyvel Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Noen her som har "råtips" mot skuldersmerter?? Fikk en smell i skulderen for litt siden, som kommer tilbake ved belastning (jobb). Redd det er senebetennelse, vondt konstant, også om natten. Varmt og ømt. Når går man til legen med slikt? Hva kan legen gjøre?
Minya Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Gå til legen snarest, er det senebetennelse kan du ha behov for betennelsesdempende og behandling. Tips som hjelper før du kommer så langt; Et varmt bad hvis du har badekar, varme omslag, bevegelse av skulderleddet, og ny arbeidsteknikk.
Gjest bustyvel Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Haff, fastlegen min har ikke ledig time før uti juni. Legevakten er vel ikke glad for slike fillesaker. Får ringe andre legekontor i morgen
Minya Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Legevakten tok imot meg da jeg plutselig en morgen ikke klarte å løfte armen lenger enn til skulderen pga arbeidspåført senebetennelse. Fikk sykemelding, voltaren og beskjed om å be om hastetime hos fastlegen så snart som mulig i løpet av den neste uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå