AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Da er tiden kommet for at jeg skal bestille meg konsultasjonstime. Håper å få operert puppene i løpet av sommeren. Har vært på konsultasjon før, men var ikke fornøyd. Har derimot hørt mye positivt om både fornebu og colusseum(kan være jeg skriver det feil nå, orker ikke sjekke opp). Vil gjerne høre deres erfaring med disse klinikkene, har du operert deg på en av de og anbefaler du klinikken? Lurer også på en annen ting, jeg har gått ned 5 kg, men vil gjerne ned 5-7 kg til. Er det veldig dumt å operere seg før man har gått ned de 5 siste kg eller går det fint? Jeg er vanlig i kroppen, har litt ekstra fett på magen og lår. Regner med at jeg får protesene over muskel, da jeg allerede har litt pupp fra før. Det jeg skal gjøre er å endre størrelse på puppene(den ene er større enn den andre) og få de litt fastere. Noen som har operert av den grunn at den ene puppen er større enn den andre? Vet at det er en egen post om dette her inne, men ønsker å ha en egen. Kom gjerne med innspill om andre ting også Anonym poster: da215720c3d4861fecc2cbb579a2a3da
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Har du vurdert Nobel clinic? Der har jeg meget god erfaring fra. Jeg har gjort mageplastikk, brystløft og fettsuging der. Silikoninnlegg har jeg ikke. Jeg skriver som anonym nå, vil ikke "offentliggjøre" hvem jeg er . Anonym poster: f758b93ade7a38c6ac9cfd647b85a8ef
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Har du vurdert Nobel clinic? Der har jeg meget god erfaring fra. Jeg har gjort mageplastikk, brystløft og fettsuging der. Silikoninnlegg har jeg ikke. Jeg skriver som anonym nå, vil ikke "offentliggjøre" hvem jeg er . Anonym poster: f758b93ade7a38c6ac9cfd647b85a8ef Det går fint! Ønsker å være anonym ang. dette selv Har hørt om de, men aldri hørt fra noen som har operert der. Men er fint å høre om erfaringer derfra også! TS Anonym poster: da215720c3d4861fecc2cbb579a2a3da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå