Gå til innhold

Lykkepiller?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er en jente på 20 år som i lang tid har slitt med depresjon.. Går opp og ned hele tiden og livet er bare ett stort ork akkurat nå, og har vært det et par måneder. Har prøvd psykolog og homoparaden men ingen av delene er egentlig noe for meg. Disse her omtalte lykkepillene, hvor mye skal egentlig til for at legn gir ut resept på disse? Har hørt at det skal funke på skikkelig deprimerte personer.. Noen som har erfaringer med det!

Anonym poster: d62e3c03a2ff5f3d0f24653ce4059494

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale og ta det. Les om preperatene. De skal ikke ha spesiell god effekt på unge mennesker heller. Jeg slet med deprisjon i fra jeg var 12 år til 25. Jeg har gått til psykologer og fått medisiner i hytt å pine. De har aldri hatt noe effekt. Når jeg ble 20 bestemte jeg meg for å slutte på disse lykkepillene.

Jeg konkluderte med at jeg hadde vært passiv alle disse årene.

BESTE effekten mot depresjon er trening. La medisiner VIRKELIG være siste utvei.

Anonym poster: 2f5a4d53eb5d9b27adc9da44b1c7f0d7

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei!

Er en jente på 20 år som i lang tid har slitt med depresjon.. Går opp og ned hele tiden og livet er bare ett stort ork akkurat nå, og har vært det et par måneder. Har prøvd psykolog og homoparaden men ingen av delene er egentlig noe for meg. Disse her omtalte lykkepillene, hvor mye skal egentlig til for at legn gir ut resept på disse? Har hørt at det skal funke på skikkelig deprimerte personer.. Noen som har erfaringer med det!

Disse medikamentene skulle aldri fått betegnelsen "lykkepiller". Dette er rett og slett forskjellige typer antidepressiva. Ingen blir lykkelig av å svelge piller.

OT, hva mener du med "homoparaden" i sammenheng med at du skriver at du har prøvd psykolog?

AnonymBruker
Skrevet

Antidepressiva fungerer for noen, men ikke for alle. Det er viktig at du har en samtale med legen din om dette. Mange klager på at de blir likegyldige av dem, men er du sterkt deprimert kan det hjelpe. Men synes spørsmålet ditt om hvor lett man får det av legen blir feil, det er viktig at dere har en samtale på om dette er nie for deg.

Anonym poster: f800b613c9610dfd5ee279dba2145e99

Gjest Blomst83
Skrevet

Det heter ikke lykkepiller! Og hva mener du med at du har prøvd homoparaden?

AnonymBruker
Skrevet

Det heter ikke lykkepiller! Og hva mener du med at du har prøvd homoparaden?

hopeopat* mener jeg.. er en spesiell type lege som gir naturmedisin

Gjest Blomst83
Skrevet

Litt forskjell :fnise: Lenge leve stavekontrollen,eller?

Gjest blomkvisten
Skrevet

haha helt sant, typisk det der... :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Ja det var det jeg mente.. Uff typik at det endrer seg i autokorrekt og blir noe helt annet :)

Gjest Eurodice
Skrevet

hopeopat* mener jeg.. er en spesiell type lege som gir naturmedisin

Homeopat (homøopat) heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...