Nowayback Skrevet 24. mai 2013 #81 Skrevet 24. mai 2013 Beste svaret så langt. Synes synd på de som har veldig lange lister. Lurer på om de faktisk tenker på alt det når de ser etter en partner. Lurer også litt på hvordan listen hadde sett ut om det var menn som skulle svare.. Noen som vet om en slik tråd finnes? Ganske sikker på at menns liste ikke ville vært så lang. Vi kan finne oss i mye dritt i forhold til hva damene takler.
Tibbie Skrevet 24. mai 2013 #82 Skrevet 24. mai 2013 Her kan listen bli lang gitt... Det er mye som for meg er turn-off med gutter, men de jeg liker minst er vell de som: - Later som om de kan mye om ting de ikke har peiling på - Har null samfunssengasjement - Kommer ofte i slosskamper - Rundbrennere - Dumme menn - Er douche bags/illojale mot sine venner - Ingen ambisjoner - Dårlig selvtillitt - Ikke selvstendig - Dømmende - Rasister - Kapitalister ...Lista er nok lengre, men dette er hva jeg kom på i farta. Selv om det er mye som er turn-off med dere, så skal dere vite at liste om hva som er turn-on er minst like lang! Hva skulle vi gjort uten dere, kjære menn? 2
Gjest JakeGreen Skrevet 24. mai 2013 #83 Skrevet 24. mai 2013 - Kapitalister Skuffande, Tibbie. Kva er galt med kapitalismen? Sjølv om eg ikkje kallar meg sjølv for kapitalist, evnar eg jo å sjå at kapitalismen er overlegen både som politisk ideologi og økonomisk system samanlikna med alternativa. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #84 Skrevet 24. mai 2013 Turn off: -Dumme/ignorante gutter -Gutter som prøver å tøffe seg og virke over-matcho -Gutter med et dårlig syn på likestilling, eller dårlig kvinnesyn -Voldelige gutter Anonym poster: ee99f1a2cc4c7db9d6c8dcd8c05a1992 2
Bluegreen Skrevet 24. mai 2013 #85 Skrevet 24. mai 2013 Jeg bare lurer av ren nysgjerrighet. Anonym poster: 95eecfc6688b389eb21f11cf1f22757f Personlighet: Mangel på respekt og lojalitet. Fysisk: Råtne tenner.
Gjest Nefertiti. Skrevet 24. mai 2013 #86 Skrevet 24. mai 2013 Skal vi se... -Dårlig humor - Null selvironi - Dårlig kosthold - Dårlig hud - Stygge tenner - intenst kroppslukt/svettelukt - dårlig intimhygiene - Altfor høye - Late, ikke gidder å gjøre ting i huset - Hinter om sex på usjarmerende måter - tror de er morsomme når de ikke er det - Kontrollerende - masing, stalking - forlanger oppvarting - matlaging osv. (fordi jeg er kvinne)
Fossegrimen Skrevet 24. mai 2013 #87 Skrevet 24. mai 2013 Dette var faktisk ganske betryggende å lese
Fossegrimen Skrevet 24. mai 2013 #88 Skrevet 24. mai 2013 Skuffande, Tibbie. Kva er galt med kapitalismen? Sjølv om eg ikkje kallar meg sjølv for kapitalist, evnar eg jo å sjå at kapitalismen er overlegen både som politisk ideologi og økonomisk system samanlikna med alternativa. Man er ikke kapitalist bare fordi man støtter kapitalismen husk. En kapitalist er en innehaver av kapital. Kapital er verdier som aktivt brukes i produksjonsprosessen. Det har ingenting å gjøre med om man stemmer Høyre osv. 1
Gjest JakeGreen Skrevet 24. mai 2013 #89 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Man er ikke kapitalist bare fordi man støtter kapitalismen husk. En kapitalist er en innehaver av kapital. Kapital er verdier som aktivt brukes i produksjonsprosessen. Det har ingenting å gjøre med om man stemmer Høyre osv. Som teke rett ut i frå "Det Kommunistiske Manifest" av Marx og Engels. Eg og ein kamerat leste og denne boka på barneskulen, høyrde på Gatas Parlament og trudde vi skulle redda verda. Heldigvis utvikla dei intellektuelle evnene og kunnskapen om verda seg i takt med kuklengda og vi kom etter kvart på betre tankar. Du er ok du, Dullum. Endret 24. mai 2013 av JakeGreen 1
Fossegrimen Skrevet 24. mai 2013 #90 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Som teke rett ut i frå "Det Kommunistiske Manifest" av Marx og Engels. Eg og ein kamerat leste og denne boka på barneskulen, høyrde på Gatas Parlament og trudde vi skulle redda verda. Heldigvis utvikla dei intellektuelle evnene og kunnskapen om verda seg i takt med kuklengda og vi kom etter kvart på betre tankar. Du er ok du, Dullum. Kunne også blitt tatt rett ut av Adam Smiths og Mills arbeider før Marx. Kapitalist har en klart definert definisjon. Jeg leste Ayn Rand og stemte Venstre i skolevalg en gang. Man lærer gjennom livet. Spørsmålet er HVA. Blablabla sleng inn et Churchill-sitat neste gang, da framstår du enda mer som den lærde gamlingen du forsøker å være. Endret 24. mai 2013 av Dullum 1
Gjest JakeGreen Skrevet 24. mai 2013 #91 Skrevet 24. mai 2013 Kapitalist har en klart definert definisjon. Sleng inn et Churchill-sitat neste gang, da framstår du enda mer som den lærde gamlingen du forsøker å være. Kan det tenkjast at eg har null interesse av kva du meinar om noko som helst i denne verda? Eg spurde eit spørsmål til ein annan brukar, ikkje til deg. Det er du som kjem inn og påtvingar synspunkta dine der dei ikkje er bedt om og tydeleg er den av oss som har eit behov for å framstå som eit eller anna. Nøyaktig kva agendaen din er veit eg ikkje, men du har vel ein fetisj for å framstå som meir lærd enn det du er og sanke gratispoeng med raudstrømpene her inne. Dessutan tek du som vanleg feil. Frå ordboka: cap·i·tal·ist [kap-i-tl-ist] noun 1. a person who has capital, especially extensive capital, invested in business enterprises. 2. an advocate of capitalism. 3. a very wealthy person. 1
Tibbie Skrevet 24. mai 2013 #92 Skrevet 24. mai 2013 Skuffande, Tibbie. Kva er galt med kapitalismen? Sjølv om eg ikkje kallar meg sjølv for kapitalist, evnar eg jo å sjå at kapitalismen er overlegen både som politisk ideologi og økonomisk system samanlikna med alternativa. Haha, skal vi virkelig gå inn i en politisk diskusjon om kapitalisme? Jeg er sikker på at du har hørt alle motargumentene en sosialist har Du kaller deg ikke en kapitalist - hvor på trèet ligger du, 'a? 2
Gjest JakeGreen Skrevet 24. mai 2013 #93 Skrevet 24. mai 2013 Haha, skal vi virkelig gå inn i en politisk diskusjon om kapitalisme? Jeg er sikker på at du har hørt alle motargumentene en sosialist har Du kaller deg ikke en kapitalist - hvor på trèet ligger du, 'a? At du kallar deg sosialist, bidreg til sjarmen din. Eg er ein pragmatikar og likar ikkje begrense meg ved å setje slike merkelappar på meg sjølv, men eg trekk nok mot høgre frå sentrum på den politiske aksen.
Tibbie Skrevet 24. mai 2013 #94 Skrevet 24. mai 2013 At du kallar deg sosialist, bidreg til sjarmen din. Eg er ein pragmatikar og likar ikkje begrense meg ved å setje slike merkelappar på meg sjølv, men eg trekk nok mot høgre frå sentrum på den politiske aksen. Haha, vell, vell... Da er vi i hvert fall svært forskjellige mennesker på den politiske agendaen! Da går jeg ut fra at vi er forskjellig på det meste... 1
Gjest JakeGreen Skrevet 24. mai 2013 #95 Skrevet 24. mai 2013 Eg anbefalar deg heller å vere pragmatisk, Tibbie.
Tibbie Skrevet 24. mai 2013 #96 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Eg anbefalar deg heller å vere pragmatisk, Tibbie. Haha, vell, jeg føler jeg er pragmatisk på en annen måte enn deg Endret 24. mai 2013 av Tibbie
Gjest Elseby13 Skrevet 24. mai 2013 #97 Skrevet 24. mai 2013 Når folk skriver vell i stedenfor vel, tibbie
Fossegrimen Skrevet 28. mai 2013 #98 Skrevet 28. mai 2013 Merker en gjennomgangsturn-off her er dårlige tenner..? Er dette virkelig så vanlig å komme ut for i dagens Norge?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #99 Skrevet 28. mai 2013 Menn som er grådige, f.eks forsyner seg med halvparten av maten når vi er flere enn to personer til sammen Menn som bare er opptatt av sin egen orgasme Kvinnehatere Total mangel på ydmykhet Urenslighet, som f.eks lange negler med masse svart under i situasjoner som jobbmøter el.l med mindre du har en jobb som gjør at du får skitne hender Feminine trekk som små hender, tynn kropp, lav, beskjedne ansiktstrekk LITEN penis (da mener jeg ikke de som er rett under gjennomsnittet, men rett og slett små) Menn som ikke klarer å behandle/omtale andre mennesker med respekt pga overfladiske ting som utseende, yrke osv. Det blir så utrolig umodent og avtennende... Heldigvis er listen over tiltrekkende ting ved menn enda lenger enn denne lista Anonym poster: cf11d7949e28575ec0e192538bd3a48e
MLy92 Skrevet 28. mai 2013 #100 Skrevet 28. mai 2013 Jeg bare lurer av ren nysgjerrighet. Anonym poster: 95eecfc6688b389eb21f11cf1f22757f Gutter med ølmage, og som stopper på hver eneste bensinstasjon for å kjøpe seg pølser. Gutter som er urenslige og lever i sin egen møkk og sitt eget rot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå