Gå til innhold

@shygirls@ lille dagbok.... :)


@shygirl@

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt på å begynne å skrive dagbok, men aldri kommet meg til det... I og med at jeg sitter mere på dataen enn ved bokhylla kan jeg vel like greit skrive her... :)

I dag stresser jeg litt, da.... Siste åpningsdag i butikkene før påske, og jeg må få kjøpt bryllupsgave til kusina mi og mannen hennes.....! Hjelp...

Kunne jo gjort det veldig enkelt og bare gitt penger, men....

Fikk et lite tips på bryllupssiden...

Har lyst til å fylle en kurv med en god vin, champagne, et par glass, god sjokolade og et kort som sier at de skal overnatte i en juniorsuite på et hotell når natten kommer (vi er noen som har gått sammen og spleiset på dette).... Må kanskje finne på noe mere.... Noen fine telys de kan tenne på hotellrommet, kanskje.. :)

Må tenke litt på det.... Får vi ikke tid, får vi bare gi penger...

Jeg skal sjekke over påskeeggene etterpå, se hva som mangler...

Tror vi har det meste klart nå... Det er tross alt bare stengt i to dager.. :)

Foreløpig er påskeeggene fylt med snop, tegneserie, spørsmålsbok, flakslodd og enda mere snop.. Tenkte litt på å ha solo og appelsin også oppi dem... Ingen påske uten det.... :)

Katta har fått et lite påskeegg med kattekarameller, kattemynte og gourmet mat.. :) Hunden har fått noen karameller, litt hvit sjokolade og noen bein.. Hehe... :) Synes det er litt koselig å tenke litt på dyrene også.. :)

Vi har egentlig ikke noen store planer for påsken... Skal sikkert en liten tur innover på hytta til foreldrene mine... Der blir det nok grilling og kos hvis det ikke er for kaldt... De har hytte ved sjøen.. :)

Godt for hunden å få løpe fritt også, så det er deilig å være der... :)

Det som er litt rart er at med en gang vi tar han med oss inn i hytta, hunden altså, blir han helt vill... Løper tulling i ring bort til døra, tilbake i stuen, under bordet og ut til døra.. Om og om igjen.... Tror ikke han føler seg helt trygg der.... Ny plass og trangt når vi er der alle sammen så han har lett for å trampe noen på tærne, og da blir det selvsagt ramaskrik..

Stakkaaar... Prøver derfor å ha han så mye ute som mulig når vi er der.. :) Det elsker han....

Ellers så skal jeg hjelpe til med dette bryllupet til kusina mi... Både torsdag, fredag, lørdag og søndag går nok med til det...

Nå må jeg nesten komme meg i dusjen og til byen...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...