Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her på kg så har jeg sett i utallige tråder at ordet ''hore'' har blitt slengt ut like lett som vannet renner. Har man en annen mening enn deg, er man hore. Har man hatt sex med 2 stykker, er man hore. Går man med shorts er, man hore.

HVORFOR?

- Hvorfor det egentlig?

- Hva er det som får deg til å kaller ukjente jenter for horer?

- Hva definerer du som hore?

Vil gjerne høre deres meninger og tanker om saken :)

Anonym poster: 2ec6af01ac3e78946e48a2471f5ea837

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vet at dette er en åpen invitasjon for frekke, uforskammede mennesker som skjuler seg bak AB?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På nett er det altfor lett å gjemme seg bak en anonym profil, og altfor mange ser dette som en mulighet til å få utløp for alt de ellers ikke våger uttrykke i det virkelige liv :)

Selv mener jeg man bør tåle at andre har ulike meninger enn en selv, at man må kunne ha sex med 2 personer uten å bli kalt hore eller i det hele tatt kle seg som man vil uten å bli kalt hore.

Men å si noen kler seg som en hore er jo en annen ting, det hender det rett som det er jeg sier selv, men det er ikke dermed sagt at jeg mener vedkommende er ei hore.

For meg er og blir ei hore ei/en som sprer bena for alt med puls, men mest av alt noen som tar seg betalt for sex ;)

Anonym poster: e41622ea11f539f5cf05c5eef24ca0be

AnonymBruker
Skrevet

du vet at dette er en åpen invitasjon for frekke, uforskammede mennesker som skjuler seg bak AB?

HORE! !

Anonym poster: 52625f731969ba2732fe7cb17466ccd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:wink: Er veldig interessert i å høre andres meninger om dette her, AB eller ei

Gjest Roskva
Skrevet

HORE! !

Lukter pubertetslus av deg lang vei, du burde være flau over deg selv...

• Liker 2
Skrevet

Det er ment for å nedverdige kvinner, ikke noe annet. Få av oss tar betalt for sex selv om vi går i korte skjørt så det er veldig barnslig og usaklig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På nett er det altfor lett å gjemme seg bak en anonym profil, og altfor mange ser dette som en mulighet til å få utløp for alt de ellers ikke våger uttrykke i det virkelige liv :)

Selv mener jeg man bør tåle at andre har ulike meninger enn en selv, at man må kunne ha sex med 2 personer uten å bli kalt hore eller i det hele tatt kle seg som man vil uten å bli kalt hore.

Men å si noen kler seg som en hore er jo en annen ting, det hender det rett som det er jeg sier selv, men det er ikke dermed sagt at jeg mener vedkommende er ei hore.

For meg er og blir ei hore ei/en som sprer bena for alt med puls, men mest av alt noen som tar seg betalt for sex ;)

Anonym poster: e41622ea11f539f5cf05c5eef24ca0be

Fullstendig enig med deg!

Det som skremmer meg mest må være alle de her på kg som jeg regner er voksne mennesker, som kaller alt og alle for horer.

AnonymBruker
Skrevet

Lukter pubertetslus av deg lang vei, du burde være flau over deg selv...

At du ikke har sans for humor er ikke noe jeg skal skamme meg over.

Til ts. Det skal ganske mye til før jeg får assosiasjoner om at noen er en hore, da skal jeg være rimelig sikker på at de faktisk selger sex. Men merker meg de fleste som slenger dette rundt seg, selv er ganske... konservative. De dømmer derfor menneskene fordi de ikke er som en selv. De ligger ikke rundt, de viser ikke mye hud, og ser på seg selv som ganske gode mennesker av den grunn. Derfor blir man automatisk hore. Evt. kan det være sjalusi. De er kanskje selv redde for å bli dømt selv, dermed dømmer de alle andre for å føle seg bedre. På samme måte som mobbere ofte mobber fordi de er usikre på seg selv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skal man dømme etter alle utsagnene fra menn her på forumet, så er den heftige bruken av uttrykket en kompensasjon for følelsen av å være nederst på rangstigen i det mannlige hierakiet.

Hvorfor:

Disse mener det er så fantastisk lett for kvinner å få seg et ligg. For å kunne leve med at de selv ikke er de foretrukne objektene for disse kvinnenes lyst, så forklarer de for seg selv og likesinnede at "det er ikke oss det er noe galt med - det er kvinnene som er horer" og dermed ikke verdt deres oppmerksomhet.

Hva som får dem til å kalle ukjente jenter for horer:

Alle situasjoner der de blir disset, eller satt på plass, av en jente.

Det dreier seg i grunn om det samme: De har ikke draget på damene seksuelt (de opplever seg som mindreverdige) og de skal ikke på noen måte la en jente stikke av med seieren - på andre arenaer heller.

Hva de definerer som horer:

Alle jenter som får dem til å føle seg tilsidesatt eller utmanøvrert.

Veldig mye enklere enn å ta et oppgjør med seg selv. Ubehagelig, vet du, å måtte innse at man føler seg mindreverdig.

Og gutter, før sere hiver dere over meg her:

Jeg mener ikke at dere er mindreverdige. Jeg mener at dere sitter med opplevelsen av å være det. Denne bør dere konfrontere før dere tyr til den enkle løsningen å kalle jenter for "horer". Gjennom selvinnsikt hadde nok mange av dere også kommet til den erkjennelsen at dere ikke er så lite verdt likevel ;)

Endret av Flair
  • Liker 2
Skrevet

For meg er ei hore ei som jobber med å selge sex. Ingenting annet.

Skrevet

For meg er det enkelt - de som kaller lettkledde eller seksuelt aktive kvinner for horer er lite kreative og sliter med det norske språk. Hvis man ikke forstår at det å gå i kort skjørt ikke er det samme som å selge sex, så er det jo dynd på vedkommende. Enda verre er det hvis de tror det skal være fornærmende bare i kraft av ordet fordi de tror det er noen som helst likhet. Det vitner bare om dårlig kreativitet og forståelse av det norske språk.

Så hvis noen kaller deg hore, så sier det ganske mye trist om dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo en form for seksuell trakassering, og det strider jo mot de norske lovene å kalle noen hore, om det så er over nett.

Samme med å kalle noen homo o.l.

Kvinneguiden føler jeg det siste året har blitt overfylt av folk som bare er her for å slenge dritt om det motsatte kjønn, og jeg føler det ødelegger veldig mye. Skulle stengt ute alle som dreiv på med sånt, og så skulle det ikke vært mulig å poste som gjest.

Anonym poster: 5a0dceed8801cc045de94b59d0e459fe

AnonymBruker
Skrevet

Det er ment for å nedverdige kvinner, ikke noe annet.

Feil. Det er kvinner som oppfører seg på den måten som nedverdiger seg selv, ikke de som beskriver hva de er for noe.

Anonym poster: 8a35ac8c11a088c7a39167e752a91c2f

• Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

Skal man dømme etter alle utsagnene fra menn her på forumet, så er den heftige bruken av uttrykket en kompensasjon for følelsen av å være nederst på rangstigen i det mannlige hierakiet.

Hvorfor:

Disse mener det er så fantastisk lett for kvinner å få seg et ligg. For å kunne leve med at de selv ikke er de foretrukne objektene for disse kvinnenes lyst, så forklarer de for seg selv og likesinnede at "det er ikke oss det er noe galt med - det er kvinnene som er horer" og dermed ikke verdt deres oppmerksomhet.

Hva som får dem til å kalle ukjente jenter for horer:

Alle situasjoner der de blir disset, eller satt på plass, av en jente.

Det dreier seg i grunn om det samme: De har ikke draget på damene seksuelt (de opplever seg som mindreverdige) og de skal ikke på noen måte la en jente stikke av med seieren - på andre arenaer heller.

Hva de definerer som horer:

Alle jenter som får dem til å føle seg tilsidesatt eller utmanøvrert.

Veldig mye enklere enn å ta et oppgjør med seg selv. Ubehagelig, vet du, å måtte innse at man føler seg mindreverdig.

Og gutter, før sere hiver dere over meg her:

Jeg mener ikke at dere er mindreverdige. Jeg mener at dere sitter med opplevelsen av å være det. Denne bør dere konfrontere før dere tyr til den enkle løsningen å kalle jenter for "horer". Gjennom selvinnsikt hadde nok mange av dere også kommet til den erkjennelsen at dere ikke er så lite verdt likevel ;)

Meget bra :)

• Liker 1
Skrevet

Feil. Det er kvinner som oppfører seg på den måten som nedverdiger seg selv, ikke de som beskriver hva de er for noe.

Point proven!

AnonymBruker
Skrevet

Så hva mener du er en oppførsel som fortjener å bli stemplet som "horete"? Du ser hva TS lister opp? "uenighet, korte skjørt\shorts, har hatt forskjellige sexpartnere", om du mener at det er horete, så sier det mer enn nok om deg.

Anonym poster: 24b905f431e4db9cc9f5c6f554bb5012

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe som heter metafor, og det er et språklig virkemiddel. Hvis du kledd med bomberjakke og solbriller, så kan du bli kalt "piloten." Hvis du går kledd som en øst-europeisk sexarbeider, og ligger med folk for halve prisen og noen drinker, så kan du bli kalt hore. Sånn er det bare.

Anonym poster: e692782587fe337a3fb98d18fafbce8b

AnonymBruker
Skrevet

Det er ment for å nedverdige kvinner, ikke noe annet. Få av oss tar betalt for sex selv om vi går i korte skjørt så det er veldig barnslig og usaklig.

Ja, dakar. Det er som regel kvinner selv som henviser til andre kvinner som horer.

Anonym poster: 4fc074a96e8c35a795bfc02935b77d9b

Skrevet

Det finnes bare 2 typer kvinner, horer og gratis horer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...