Gå til innhold

Hans Olav Lahlum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes Hans Olav Lahlum er en interessant og spennende person, men han er jo veldig spesiell! :fnise:

Anonym poster: 405958db1ec961da9e9405d3f1c80ee8

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest spesielle med Lahlum er at han kombinerer svært høy kompetanse med selvuhøytidelighet. Jeg liker ham.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Tror han lider av nerdesyndromet. :P

Han og gutta i Kings of convenience deler førsteplassen for å være verdens beste, fineste, søteste, nydeligste og mest sjarmerende nerder!

Jeg elsker dem :strix:

(for de som ikke vet hvordan gutta i King of convenience ser ut :hjerte: )

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/36798147/Kings+of+Convenience+Kings.png

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne vært dama hans! Elsker intelligente menn. :-)

Anonym poster: 391925cfadd3d346be8639c8d0100cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å sitere Per Fugelli på ordet «Det er krefter i både fag og samfunn som er ute etter å gjøre alle mennesker til glansbilder. De som har en flekk på sjelen skal lukes ut eller behandles

Jeg ser på han som en kul fyr med mye kunnskap og et svært sjarmerende lune.

Jeg tror ikke bare han bør være takknemlig for stor takhøyde i menneskelig variasjoner men også de som får nyte godt av hans engasjement og kunnskap, for han er en stor resurs i yrke sitt.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes noen av bøkene hans er direkte rip-offs av Agatha Christie, men på en intelligent måte. Det er som å lese en ekstremt bra fan-fiction.

Men han følger virkelig oppbygningen av bøkene hennes til en prikk. Alt fra hvem som er morderen til hvem som blir mistenkt og hvilke hint som blir lagt ut.

Men det er vel genialt å kunne herme på en så bra måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker som en spesiell skrue.

Jeg synes i alle fall at dette var litt morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et annet klipp fra TV der han flirer så mye at han ramler av stolen? Spesiell latter hadde han også, ble ekstra morsomt.

Anonym poster: 9263af6df514b8b886eeefeb4996e3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk fyr. Han er jo veldig spesiell, men uvanlig kunnskapsrik og fantastisk underholdende både når han prøver og når han ikke prøver.

Anonym poster: 94104a51fb8c6ca1cdf3a14177a953bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stort pluss for at han donerer noen av pengene ha fikk for "Verdens lengste intervju" til forskning på ME.

Anonym poster: 034b15550cb464abcce4914e0372fce0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Hate the Lahlum.

Det er bare noe ved ham som virker påtatt. Altså, han ER nerd, og han ER smart. Men det er noe ved ham som sier meg at han spiller så sinnsykt på det for å få oppmerksomhet. Det finnes mange i fagmiljøene som kan minst like mye som Lahlum, men de er ikke like nerdete.

Men det er klart..det er en fyr jeg elsker å hate, så JA TAKK til Lahlum. Litt som Ari Behn..Du hater´n, men du er litt glad for at han er der også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hate the Lahlum.

Det er bare noe ved ham som virker påtatt. Altså, han ER nerd, og han ER smart. Men det er noe ved ham som sier meg at han spiller så sinnsykt på det for å få oppmerksomhet. Det finnes mange i fagmiljøene som kan minst like mye som Lahlum, men de er ikke like nerdete.

Men det er klart..det er en fyr jeg elsker å hate, så JA TAKK til Lahlum. Litt som Ari Behn..Du hater´n, men du er litt glad for at han er der også.

Fair enough. Han er en nerd med veldig karisma, litt som Knut Jørgen Røed Ødegård. KJRØ har jo fått kritikk for at han er så aktiv i media selv om han neppe er den dyktigste astronomen i Norge.. Jeg tenker at det må da være positivt når det er slike mennesker som få medias oppmerksomhet i stedet for platte reality-"stjerner". Og ikke minst tiltrekker de oppmerksomhet til tema som ellers ikke er så "attraktive" for hvermannsen.

Men jeg kan forstå at noen ikke liker han. Han er meget spesiell, og har sine meningers mot. Han er ikke redd for å si det han mener og det han mener er ikke nødvendigvis mainstream. Jeg er litt ambivalent til han. Han er smart og underholdende, men det er egentlig det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Fair enough. Han er en nerd med veldig karisma, litt som Knut Jørgen Røed Ødegård. KJRØ har jo fått kritikk for at han er så aktiv i media selv om han neppe er den dyktigste astronomen i Norge.. Jeg tenker at det må da være positivt når det er slike mennesker som få medias oppmerksomhet i stedet for platte reality-"stjerner". Og ikke minst tiltrekker de oppmerksomhet til tema som ellers ikke er så "attraktive" for hvermannsen.

Men jeg kan forstå at noen ikke liker han. Han er meget spesiell, og har sine meningers mot. Han er ikke redd for å si det han mener og det han mener er ikke nødvendigvis mainstream. Jeg er litt ambivalent til han. Han er smart og underholdende, men det er egentlig det.

Absolutt. Reality"kjendiser" forakter jeg. Jeg forakter ikke Lahlum. Jeg bare liker han ikke spesielt godt. Det er en stor forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...