AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Det sitter en skikkelig knute i magen, og sommerfugler flakser rundt omkring der inne. Det raser så mange motstridende følelser rundt i kroppen min nå at jeg nesten ikke vet min arme råd. For noen dager siden var jeg en helt vanlig kvinne, kone og mor, etablert i et solid, om enn litt traust ekteskap med en snill mann. Det nydelige været i pinsa fristet til en utepils eller to, og jeg møtte noen venninner og deres vennninner på byen. Tok et par pils, gikk videre til neste plass og pilset videre. Det ble en skikkelig pub-til-pubrunde og stemningen ble etterhvert høy. Til slutt havnet vi innendørs på et utested, rimelig bedugget og i topphumør. Jeg pratet lenge med en venninnes venninne, og plutselig finner jeg meg selv i heftig klinings med henne. Jeg - etablert hetero i førtiåra - i heftig basketak med en annen kvinne? Det gikk som det måtte gå, jeg ble med henne hjem og fikk virkelig utforske kvinnekroppen, og er nå helforvirra. La gå, jeg har vel alltid hatt en drøm om å kysse en annen kvinne, men har aldri tenkt lenger enn det. Og nå sliter jeg med dårlig samvittighet overfor mannen min (som fikk høre hele historia tvert - ingen hemmeligheter) selv om han sier at det er greit og nok har laget seg bilder i hodet til eget bruk. Jeg forstår heller ikke hvordan jeg kunne gjøre det, jeg mener, med ei jente? Og på toppen av det hele kjenner jeg en skrekkblandet fryd, jeg har brutt en barriere og krysset av enda et punkt på lista over ting jeg vil gjøre før jeg dør. Pluss at jeg har denne jenta på facebook og skvetter hver gang jeg ser bildet hennes... Hva i all verden gjør man med sånt? Anonym poster: 1e3734cfde94fb0c9972aa1aca2ffe10
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Ta det med deg som en erfaring og en god opplevelse. Den fikk ikke store konsekvenser siden mannen sier at det er greit. Kos deg med minnene, men ikke tråkk over grensen en gang til uten at du har mannen med på det. Jeg er hetero, har store barn, men kvinner frister alltid. Mannen synes det er utroskap så derfor holder jeg meg på matta. Anonym poster: e73422080d874d43b204401830aabdf8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Huff, nei, jeg har ingen planer om å gjøre det igjen. Ekteskapet mitt betyr for mye til det. Men det er rart med så mange motstridende følelser, det føles som om jeg har mistet noe jeg egentlig aldri har hatt. Jeg får prøve å rydde litt i disse følelsene, se hvor de leder meg. (Men det er som å ha klatret Everest og vite at jeg aldri skal klatre der igjen...) Anonym poster: 1e3734cfde94fb0c9972aa1aca2ffe10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå