Gå til innhold

Lave og kjekke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en hyllest til lave og kjekke menn. Er selv bare 160 cm, så 165-175 er veldig fint for meg :)

Anonym poster: fd2438d808cad9224291a4ba9dcc86ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Jeg forstår meg ikke på dette høydefokuset på menn! Hvorfor er det så viktig at han skal være høy, eller høyere, enn dama? Er ikke det viktigste at man passer sammen på andre områder? Mannen min er en centimeter lavere enn meg, det skulle jammen tatt seg ut om jeg skulle dumpet ham for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg ikke på dette høydefokuset på menn! Hvorfor er det så viktig at han skal være høy, eller høyere, enn dama?

Mange kvinner har et beskyttelsesbehov, og føler seg trygge når de har en kjempe til å beskytte seg. Jeg er enig med deg, og synes ikke det er viktig at han er høy. Kan sikkert være omtrent som meg også.

Anonym poster: fd2438d808cad9224291a4ba9dcc86ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Mange kvinner har et beskyttelsesbehov, og føler seg trygge når de har en kjempe til å beskytte seg. Jeg er enig med deg, og synes ikke det er viktig at han er høy. Kan sikkert være omtrent som meg også.

Anonym poster: fd2438d808cad9224291a4ba9dcc86ee

Mange menn tar sine utkårede med intelligens, fremstår totalt sett som reflekterte og har en fandenivolsk sjarm. Naturen tar på det ene området og gir i bøtter og spann på noe annet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Liker også menn som ikke er så høye, vil ha en som matcher min høyde og ikke får meg til å føle meg som en dverg i forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten vært litt merkelig om jeg hadde blitt sammen med en på 2 meter når jeg er såvidt 160 selv, men skal aldri si aldri.

Jeg synes egentlig menn på nærmere 2 meter er litt skummelt, for jeg føler meg så liten i forhold.

Men mannen bør helst være under 210 cm da. Ellers har jeg ingen preferanser når det kommer til høyde.

Anonym poster: 976a83998a54a6f87248f1ff6082cae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange kvinner har et beskyttelsesbehov, og føler seg trygge når de har en kjempe til å beskytte seg. Jeg er enig med deg, og synes ikke det er viktig at han er høy. Kan sikkert være omtrent som meg også.

Anonym poster: fd2438d808cad9224291a4ba9dcc86ee

Følte meg veldig trygg i armene til en på 162 (litt høyere enn lave meg), han var bredskuldret og maskulin.

Liker lave og høye menn, hehe. Selv om jeg noen ganger sikkert ser ut som en unge ved siden av min 30 cm høyere kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg ikke på dette høydefokuset på menn! Hvorfor er det så viktig at han skal være høy, eller høyere, enn dama? Er ikke det viktigste at man passer sammen på andre områder? Mannen min er en centimeter lavere enn meg, det skulle jammen tatt seg ut om jeg skulle dumpet ham for det.

Jaja jeg ble dumpa fordi jeg mista håret og måtte skrelle meg helt.

Kan vel innrømme at det ikke ser noe særlig bra ut så ble nok ikke noe mer *kjekk* etter det å dømme. At jeg er ganske høy fremdeles (190cm) hjelper meg lite ...så å dumpe noen pga filleting er nok vanligere enn man tror. Ikke det er noe som kommer ut på forum i skriftlig tekst så veldig da fra de skyldige forståelig nok men ..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...