Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Har hatt menssmerte i 4 dager nå. MEN jeg hadde vært ferdig med mensen for 2 dager siden om jeg hadde hatt det. Hoppet over mensen, bruker p-piller. Det er sykt vondt og er rett og slett dårlig! Hva kan det være?Har ikke hatt det sånn før. Har mellomblødning men det har jeg hatt i 1 uke.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Ingen her kan si deg det, men tipper kroppen prøver å få i gang menstruasjon. Anonym poster: c21d461c5301fcfb58bd8fbb5965f24e
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 jeg spontanaborterte i desember, har kun hatt mensen 2 ganger etter det, siden jeg har hoppet over med p-pille. Tror dere det har noe å si til smertene mine? At jeg burde hatt mensen ?
*Pixie* Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Ja. Hvis du hopper over kan du få menssmerter, og små mellomblødninger. Noen ganger får du bare mellomblødninger, noen ganger bare smerter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå