Gå til innhold

menssmerte (ikke mensen)


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt menssmerte i 4 dager nå. MEN jeg hadde vært ferdig med mensen for 2 dager siden om jeg hadde hatt det. Hoppet over mensen, bruker p-piller.

Det er sykt vondt og er rett og slett dårlig! Hva kan det være?Har ikke hatt det sånn før. Har mellomblødning men det har jeg hatt i 1 uke.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen her kan si deg det, men tipper kroppen prøver å få i gang menstruasjon.

Anonym poster: c21d461c5301fcfb58bd8fbb5965f24e

Gjest Gjest
Skrevet

jeg spontanaborterte i desember, har kun hatt mensen 2 ganger etter det, siden jeg har hoppet over med p-pille. Tror dere det har noe å si til smertene mine? At jeg burde hatt mensen ?

Skrevet

Ja. Hvis du hopper over kan du få menssmerter, og små mellomblødninger. Noen ganger får du bare mellomblødninger, noen ganger bare smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...