Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Jeg er tvangsinnlagt, og det ødelegger meg. Det har gitt meg så mye traumer og jeg føler meg så fanget. Jeg føler jeg er i et mareritt. Idag dro jeg hjem og fikk vite at om jeg ikke kom tilbake så ville de hente meg med tvang. Det er helt sykt. Jeg følte meg som en fengselsfange. En som stikker av, og blir tvunget tilbake igjen. at jeg ikke har noe valg. Vet ikke hva jeg vil fram til i dette innlegget, men føler meg bare så fanget jeg er ikke kriminell, men føler det så mye. Når de behandler meg som en fange.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Men du har i hvert fall tilgang på internett? Skjønner det må være ille å være innlagt på tvang. Trøsten er at i dag er det kun for en begrenset periode. Føt i tiden kunne man jo risikere å bli der hele livet... Anonym poster: ac88e9d134d9066dd31273d399ae485d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Prøv å fokusere på grunnen til at du er der, bli frisk. I stedet for å fokusere på å stikke av, da risikerer du å måtte være der mye.. Anonym poster: e574facbf38a2ef2412f3010a26da31c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå