Gå til innhold

Dårlig i 5 uker - tips til å holde ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Allergikeren
Skrevet

I forbindelse med gastroskopi skal jeg spise gluten de neste 5 ukene, og dermed bli dårlig. Luftsmerter og "influensafølelse" med tilhørende slapphet er de dominerende symptomene. Noen som har noen tips til å komme seg gjennom disse ukene? Kjerringråd etc for mer energi, lindre muskelverk ... Jeg håper å kunne fungere greit på jobb også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Huff. Kjenner smerten din der.

Jeg ville ha sagt spis det du må, den generelle anbefalingen er vel minst 2 brødskiver om dagen (men hør med sykehuset). Tren hvis du klarer, i alle fall små gåturer. Jeg har egentlig ikke bedre tips, jeg ville faktisk sagt aksepter at du blir dårlig, og ikke gjør for mye disse ukene. Lykke til!

Gjest Allergikeren
Skrevet

Minst to skiver om dagen i minst fire uker, ja. Ikke gjøre for mye, det kan bli lettere sagt enn gjort. På hjemmefronten skal vi begynne å skifte tak til helga, og da er det full fart fra morgen til kveld. Alle skjønner jo at jeg ikke kommer til å klare stort, men jeg føler litt på det likevel. Men takk, det får gå som det går :) Etter undersøkelsen er det bare et par uker igjen til ferie, heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...