Gå til innhold

Silikonpupper, Trondheim

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal legge inn silikon i puppene i Trondheim. Har tenkt på det i flere år, og spart penger. Nå har jeg endelig råd!

Lurte på om noen her har erfaring med de ulike klinikkene i Trondheim? Jeg har bare hørt om Aleris og Teres Stokkan, men mulig det er flere?

Jeg er 182 cm høy, og har både hofter, rumpe og lår, men puppene mine ser trekanta ut, ser faktisk nesten ut som om jeg har amma et par barn. Mamma på 54 har finere pupper enn meg! Jeg gjør det kun for min egen del, og vil heller ikke ha gigapupper. Tenker at en D cup er perfekt i forhold til at jeg er så høy og heller ikke tynn. Vil på en måte ha rundere pupper, for nå er det ikke noe fyll på "toppen" om dere skjønner?

Har ikke bestilt noen konsultasjonstimer enda, ville høre om dere hadde noen tips å komme med først. Jeg tenker å ta over muskelen da det gjør mindre vondt + at det ikke får så store konsekvenser for hard styrketrening i etterkant. Men vet ikke helt med tanke på størrelse på innleggene og hvilken profil jeg skal velge..

Takker for svar :) Jeg er forresten 24 år for dem som lurer ;)

Anonym poster: 6c7a538091295eaabe9db3a3c812c7a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg tok silikon på stokkan og er så fornøyd , de var helt fantastiske der & jeg elsker resultatet :)

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Hvor mye måtte du betale ca?

Var du innlagt lenge? Eller dro du rett hjem? Hvor lenge var det utholdelig vondt? Jeg har ganske høy smerteterskel, men håper å være tilbake i jobb på 5-6 dager. Lett butikkjobb, parfymeri..

Skrevet

Hei!

Jeg har også tatt på Stokkan og er også meget fornøyd - han jeg var hos var kjempeflink! Inngrepet tok bare noen timer, og jeg fikk en venninne av meg til å kjøre meg rett hjem. Jeg hadde egentlig bare vondt den første dagen, etter det føltes det bare et volsomt press i et par dager (som om jeg hadde en full bruskasse på brystet). Du får uansett resept på sterke smertestillende som tar mye av smertene du måtte få. Vil tro du fint kan være på jobb igjen etter ei lita uke, bare pass på at du ikke utfører tunge løft eller strekker armene over hodet de første 2-3 ukene. Dra på konsultasjon og de vil kunne svare på alle dine spørsmål :)

Hilsen HC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...