Gå til innhold

Nakenbilder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det noen av dere som av og til tar nakenbilder av seg selv, lar kjæresten ta bilde, tar bilder under sex osv. Regner med folk bruker tlf sine til sånt. Men hvor lagrer/håndtere dere den type bilder?

Har ikke lyst å ha slike bilder liggende på tlf, tilfelle noen skulle låne den eller at jeg mister den. Men synes det er pirrende å ta slike bilder innimellom.

Anonym poster: 62083ba35469908c111c109d69d8f69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okej....

Skrevet (endret)

-

Endret av Blod
Skrevet

Jepp, tar bilder av meg selv og av kjæresten, eller oss sammen.. Men bruker kamera og har de liggende på en pc jeg aldri tar ut av huset. Det sikrer de vel noe hvert fall :)

Skrevet

Det er mange muligheter, du kan skjule de på telefonen, med skjult mappe, sende de på epost til deg selv m en gang etter bilde er tatt, evnt bruke en tjeneste som dropbox eller noe slik, og kopiere de ut. Eller så kan du ha ett eget minnekort til din telefon, der du kun lagrer slike bilder, og putter den inn i telefonen når du skal ta bilder

Skrevet

Uten å være helt sikker, så tror jeg man kan "låse" et album på enkelte smarttelefoner, slik at man må ha passord for å se bildene som ligger på det albumet.

Undersøk det, du :)

Skrevet

Bare ha kode på mobilen da... Og finnes egne apper hvor man kan skjule bilder.

Gjest aam1972
Skrevet

Lag en gmail eller yahoo konto og send dem dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...