Gå til innhold

Nakenbilder og sånt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner på å sende sexy bilder til ukjente menn (e-post eller noe), og siden jeg er superfattig og student, vil jeg også tjene noen kroner på dette.

Har før jobbet som cam girl, men det ble mye jobb og sinnsykt lite penger. Nå vil jeg ikke jobbe gjennom et byrå.

Mitt største krav er vell at det ikke er en nordmann, da jeg helst aldri vil være i fare for å møte på han (eller at det er noen jeg kjenner), selv om jeg ikke tenker å gjøre ansiktet spesielt klart. Føler meg bare mer trygg om det er en mann langt, langt borte.

Noen som vet hvor man kan finne disse? Har lett litt på Craigslist, men finner mest menn som vil møte en for å ha sex.

Anonym poster: 6f72882dbcb5326db2b2574036539c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS; siden det er typisk her på KG, føler jeg at jeg må spesifisere at jeg ikke er interessert i dømmende kommentarer!

Anonym poster: 6f72882dbcb5326db2b2574036539c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BavianBror

PS; siden det er typisk her på KG, føler jeg at jeg må spesifisere at jeg ikke er interessert i dømmende kommentarer!

Anonym poster: 6f72882dbcb5326db2b2574036539c82

Haha, jeg liker optimismen din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenbilder finner man gratis andre steder uansett, så jeg tror det blir dårlig med penger på deg med den idéen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenbilder finner man gratis andre steder uansett, så jeg tror det blir dårlig med penger på deg med den idéen.

Tror det er noe annet når man har en "egen" person som sender bilder på etterspørsel. Man kan be personen gjøre det som tenner en, og man kan snakke med henne...

Jeg vet det er flere jenter som tjener penger på slikt :)

Anonym poster: 6f72882dbcb5326db2b2574036539c82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å betalt for noen sånne bilder eller evt. Over web cam!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror forum på nettet er tingen.. Bare søk etter en amerikansk side f.eks. hvor du kan legge ut forespørsel om noen er interesserte.. Vet ikke om noen andre måter det er enkelt å få til noe sånt, men mindre du jobber under noen..

Anonym poster: b459f8e61d750a2c703b99be4c9d0112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar det enkleste er å legge ut annonser på forskjellige forumer, og legge ut en epost der de kan ta kontakt med deg, ta betalt via paypal eller tilsvarende.. finnes nok mange slike forum der du kan legge ut slike annonser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet. Kontaktannonser på KG er ikke lov.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...