Gå til innhold

Hodet festet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest agurk

Er 36+3 i dag og var på kontroll. Legen mente hodet var festet allerede. Og jeg som ikke trodde det festet seg på andregangsfødene for det er jo det man for beskjed om.. :-? Men da betyr det vel at den neppe snur seg mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er mest vanlig at det ikke fester seg/fester seg sent hos flergangsfødende, men ingen regel uten unntak.

Hvis ikke hodet står veldig dypt så er det en ørliten sjanse for at den lille fremdeles kan snu seg, men det vil mest sannsynlig ikke skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo selvom lille mand har festet sig kan de stadig finde på at snu sig, det nummer lavet min først jente konstant hun lage sig klar og næste gang var hun ikke sådanne stod det på helt fram til fødslen, der var enda tale om på et tidspunkt at snu hende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av min lege at nå var hodet festet seg og at jeg da kunne bare være oppreist hvis vannet skulle gå osv. (man skal jo helst ligge hvis ikke hodet har festet seg) Når jeg kom på sykehuset hadde ikke det lille nurket festet seg og jeg måtte ligge i 6 timer uten og ha vondt. Jeg vet ikke om min lege gjorde feil eller om den snudde seg igjen etter jeg var hos han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36+3 i dag og var på kontroll. Legen mente hodet var festet allerede. Og jeg som ikke trodde det festet seg på andregangsfødene for det er jo det man for beskjed om.. :-? Men da betyr det vel at den neppe snur seg mer da?

Vi har termin nokså likt, begge er 2. gangs, og jeg har som du fått samme (i uke 36) beskjeden om festet hode. Det overrasket meg også, og jeg håper bare det betyr at barnet kommer FØR termin..... :roll:

Noe annet jeg har lagt merke til, og forundrer meg litt over, er at det fremdeles er så mye leven i magen...trodde igrunn det var liten plass til "herjing" på dette stadiet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte på ekstra UL for at det kunne gå dager mellom vært spark, men nå etter at den har fetset seg kjenner jeg spark mange ganger om dagen. Det er litt snodig at nå er det liv, men ikke før.. Jaja, godt iallefall å kjenne at den er der! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...