Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 18 og planlegger å ta med min far på ferie i Europa i sommer. Jeg har allerede tenkt på Paris, Roma, Venezia, Barcelona og Firenze, men lurer på om det er noen her som kan tipse om andre interessante steder med litt mindre turister som kanskje kunne passet, eller som har hatt fine opplevelser i de byene jeg nevnte ovenfor?

Jeg tenker mest byer i den forstand at det finnes en del å finne på utenom bading, men er ellers åpen for det meste! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 18 og planlegger å ta med min far på ferie i Europa i sommer. Jeg har allerede tenkt på Paris, Roma, Venezia, Barcelona og Firenze, men lurer på om det er noen her som kan tipse om andre interessante steder med litt mindre turister som kanskje kunne passet, eller som har hatt fine opplevelser i de byene jeg nevnte ovenfor?

Jeg tenker mest byer i den forstand at det finnes en del å finne på utenom bading, men er ellers åpen for det meste! :)

Har du vurdert Split? Eller Athen? Veldig mye interessant historie på de stedene! Mye å finne på, i tillegg til at det er varmt og deilig om man har lyst å bade. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...