Gå til innhold

Blod i urinen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest agurk

Var på kontroll i dag. Urinprøven var ikke helt bra. Det var L+3 (men det har jeg hele tiden) samt spor av proteiner og blod. Den ble sent inn til dyrkning, men dersom det nå ikke er UVI, hva er det da? Legen min svarer aldri på det jeg spør om, han snakka det jo bare bort. Har alltid L+ettellerannet og aldri UVI. Men hva betyr det egentlig at det er blod i urinen??

timien 36+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Blod og leucocytter i forbindelse med graviditet er i 99% av tilfellene en urinveisinfeksjon.

Ingen større grunn til bekymring med andre ord, men du må få et ordentlig svar og riktig behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger heller ikke være noe. Jeg har blod i urinen, det er en familieting, og de kan ikke gjøre noen verdens ting med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Hørte ikke noe fra legen, og så stengte de tildlig i går. Så nå lurer jeg på om jeg går rundt med UVI.. Er ikke noe særlig til form og har svie nederst i magen. Er det farlig å gå til tirsdagen med ubehandla UVI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du i tillegg har symptomer på UVI slik som det høres ut nå så burde legen absolutt ha satt deg på en antibiotikakur med det samme for så å evt. bytte til annen type når prøvesvar foreligger. Dette er vanlig praksis.

Farlig å gå i fem dager...tja..ta en tlf. til føden og hør hva de syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte gå over helgen en gang før jeg fikk vite om jeg hadde UVI. På legekontoret sa de at jeg skulle drikke masse appelsinjuice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også blod i urinen under svangerskapet.Men legen min har sjekket i jounarlen min og jeg har hatt det i mange år,selv når jeg ikke har vært gravid.Jeg skal på sykehuset for utredning og dette pga at min biologiske mor døde av nyresvikt.

Men det kan også være andre årsaker.

Bra at du fikk vite at det var urinveisinfeksjon og at du fikk behandling for det.

koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Så elendig form som jeg begynte å bli hadde jeg ikke mye lyst å vente til tirsdag. Så nå sitter jeg bare her og venter på at kuren skal virke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...