Gå til innhold

Hvem f**n er Ivar-ballong...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I og med at ingen ser ut til å vite hva dette er regner jeg med at det er et "forced meme".

Dette er når en person spammer et forum med et ord/uttrykk/bilde i håp om at andre skal begynne å bruke dette. Hvorfor noen gidder å bruke tid på sånn kan man jo lure på, men det er ganske vanlig på engelskspråklige forum

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så vanskelig å akseptere disse nye uttrykkene vel? :)

Anonym poster: 5317c00dab8ed730f6d8aad271f2d587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig å akseptere at Ivar-ballong er et ordentlig uttrykk. Det er ikke en parodi på ett eller annet, slik som KleinStein og det Ylvina nå driver og setter i gang i den andre tråden.

Sier dere at alt dere ikke har hørt om før, bare er tull? I så fall er dere jævlig trangsynte hele gjengen.

Anonym poster: 5f94c23feeae36b892ae853b9fd72035

Ja, vi er "jævlig trangsynte", vi er til og med litt "kleinstein" ettersom vi ikke legger til et ord som ikke har noen mening, som en tulling på kvinneguiden lirer av seg i hver eneste tråd, i vokabularet vårt.

Anonym poster: 6dafe6e0bf457cfc0065b5f9ee196c0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Og nå begynner vedkommende å bli lettere desperat og prøver fortvilt å overbevise alle om at det er et brukbart uttrykk. Javisst! :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med litt kleinstein! Jeg liker det. Dere har skjønt tegningen nå. :)

Anonym poster: 5317c00dab8ed730f6d8aad271f2d587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så dumt, er at denne brukeren svarer på tråder bare for å få brukt ordet. " Så lenge du ikke oppfører deg som en Ivar-ballong så ditten så datten". En liten tull som prøver å spre ordet rundt omkring i forskjellige forum. Bare å ignorere.

Ivar-ballong betyr ingenting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Les den andre tråden om Ivar-ballong som ligger inne på Språk. Der står forklaringen.

Dårlig gjort og si at man bare svarer på tråder for å bruke ordet. Det er ikke sant.

Anonym poster: 5f94c23feeae36b892ae853b9fd72035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BavianBror

Og nå begynner vedkommende å bli lettere desperat og prøver fortvilt å overbevise alle om at det er et brukbart uttrykk. Javisst! :fnise:

La oss allikevel håpe at vedkomne snart blir lei av det. Utrykket dukker jo opp i alle tråder nå virker det som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Les den andre tråden om Ivar-ballong som ligger inne på Språk. Der står forklaringen.

Dårlig gjort og si at man bare svarer på tråder for å bruke ordet. Det er ikke sant.

Anonym poster: 5f94c23feeae36b892ae853b9fd72035

Der står forklaringen? Brukeren tuller mest sannsynlig, eller så er han AB som bruker dette begrepet. Gi deg nå, dette begynte å bli patetisk.

Anonym poster: 6dafe6e0bf457cfc0065b5f9ee196c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står forklaringen..

Anonym poster: 5317c00dab8ed730f6d8aad271f2d587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss allikevel håpe at vedkomne snart blir lei av det. Utrykket dukker jo opp i alle tråder nå virker det som.

Ja, det er en bruker som gikk koko nå de siste dagene, og bruker det fæle ordet i hytt og vær. Skikkelig tåpelig.

Anonym poster: 6dafe6e0bf457cfc0065b5f9ee196c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar-ballong er et reelt uttrykk som kan brukes i mange situasjoner. Og det har blitt gjort her på forumet, og det fungerer meget godt.

Skal jeg finne opp et ord hver gang jeg hører et fremmedord, så blir det jo alt bare en haug med tull.

Så slutt med det KleinStein-greiene.

Anonym poster: 5f94c23feeae36b892ae853b9fd72035

Da burde det ikke være så vanskelig å si hva det betyr da!

Anonym poster: 107c45b70ba42ad4c6c46ab31863fcb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ivar-ballong er et reelt uttrykk som kan brukes i mange situasjoner. Og det har blitt gjort her på forumet, og det fungerer meget godt.

Skal jeg finne opp et ord hver gang jeg hører et fremmedord, så blir det jo alt bare en haug med tull.

Så slutt med det KleinStein-greiene.

Anonym poster: 5f94c23feeae36b892ae853b9fd72035

Skulle jeg ha laget et nytt ord hver gang, de få gangene jeg kommer over et fremmedord, ville vokabularet mitt ha vært noe uforståelig og rotete kanskje. Det må du jo forstå uten å bli helt kleinstein vel?

Anonym poster: 5317c00dab8ed730f6d8aad271f2d587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Tiden går...

Spørsmål er består....

Hva betyr Ivar-ballong?

Anonymkode: 7102a...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet består skulle det stå...

For***na autokorrektur på speed...

Anonymkode: 7102a...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 2.2.2018 den 4.54):

Tiden går...

Anonymkode: 7102a...8b1

Ivar-ballong består. 

Anonymkode: bc830...f65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...