AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #41 Skrevet 20. mai 2013 Det med troll er medfødt. Det er ikke smittsomt uansett om du gnir det inn i et åpent sår. En gang ond, alltid tilbøyelig til å være ond! Medfødt? Blir en baby født ond, tror du? Anonym poster: 3f8ba0403c32c9a88c1bfe3e53b8ad02
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2013 #42 Skrevet 20. mai 2013 Jeg skjønner ikke vitsen jeg heller. Og selv om det er trolletråd, hva så? du kan bare unngå å kommentere. Altså hvis trådstarteren forteller at han var utro med sin kjærestes mor, så kan det være trolling,men samtidig så kan det jo være at andre har vært i samme situasjon og gjerne vil lese hva folk mener. Men det er likevel ikke like irriterende som når folk angripere svarene de ikke liker fordi de mener at man lyver. Feks: er det viktig at kjæresten din er rik? svar: nei Kommentar: LØYNER! hm..
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #43 Skrevet 20. mai 2013 Ny forklaring: du er et troll når du ikke mener det samme som en annen eller andre! Du skal jo helst jatte med de andre, ikke sant? Og til den anonyme brukeren lenger oppe,et troll ER et troll! Eller du mener ikke at når dere bruker troll her inne er det noen ganger et snilt troll og andre ganger et ondt troll? Tror dere bare er ute etter trolleri uansett jeg! Da er du jo et troll, og det er negativt ladet. Ut og kos dere litt nå, dette er bare barnslig.. Slutt å anvend begrepet i utrengsmål ellers utvikler du deg til å bli et tr... Nemlig slik å forstå. Anonym poster: ec94ad2f92815a0747502789d4afc22a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå