Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir oppgitt rett og slett! Hva er problemet? et er SÅ mange her som drar det forbanna troll-kortet hver dag. Om noen forteller noe her, noe dere ikke har opplevd eller ikke har noen gode råd å komme med blir kommentarene "troll, ditt troll"

Helt forbanna utrolig!

Anonym poster: a87d36c3ca6eaf22fcfdbd4b6a523146

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg. Synst folk skal være litt forsiktig med å beskylde noen for å ikke snakke sant..

Anonym poster: 47c6739ca7db56ff473d52ffc8f8aded

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du to identiske tråder? Får du ikke respons på den første, så sier det kanskje at folk ikke syns dette er så skrekkelig interessant?

Jeg er skyldig i at ha skrevet "troll" et par ganger, og folk troller mye her, så at det er noen troll her er ikke noen overraskelse, men jeg har også observert at folk i blant skriver troll i tråder hvor det ikke er så åpenbart at trådstarter troller.

Anonym poster: 8b235dbf7f8942129a72c77bdf0bfce5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser du på tidspunktene trådene ble skrevet kan du se at de er prikk like. Med andre ord ble det en feil ved postingen så slapp av med deg!

Anonym poster: deb7d2bd7e16f604747446b4e123b33d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen som har spilt "det kortet" i dag?

Anonym poster: 3f8ba0403c32c9a88c1bfe3e53b8ad02

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir oppgitt rett og slett! Hva er problemet? et er SÅ mange her som drar det forbanna troll-kortet hver dag. Om noen forteller noe her, noe dere ikke har opplevd eller ikke har noen gode råd å komme med blir kommentarene "troll, ditt troll"

Helt forbanna utrolig!

Anonym poster: a87d36c3ca6eaf22fcfdbd4b6a523146

Kan du nevne noen tråder hvor det har skjedd i det siste? Jeg har ikke fått det med meg.

Anonym poster: 94eab540aa19b8b0759fca6356b5811a

Skrevet

Helt enig med dette! Troll kortet blir dratt litt for ofte. Ser noen har spurt etter eksempel kan jeg gi et. Regner med at det er greit selv om jeg ikke er ts. Det står en tråd her inne med navnet "Dust" eller lignende. Der ble troll kortet dratt fort. Noe jeg syntes var dårlig da jeg kan kjenne meg litt igjen i situasjonen.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det dere snakker om, troll, hva er det ?????

AnonymBruker
Skrevet

^Har du itte sett trolljegern da??

Anonym poster: 56b994ba40d6229d2cd8b47b49407980

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

^Har du itte sett trolljegern da??

hva er det for'no ????
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med dette! Troll kortet blir dratt litt for ofte. Ser noen har spurt etter eksempel kan jeg gi et. Regner med at det er greit selv om jeg ikke er ts. Det står en tråd her inne med navnet "Dust" eller lignende. Der ble troll kortet dratt fort. Noe jeg syntes var dårlig da jeg kan kjenne meg litt igjen i situasjonen.

Med tanke på hvilke bruker det var som kom med beskyldningen så er ikke det akkurat overraskende.

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på hvilke bruker det var som kom med beskyldningen så er ikke det akkurat overraskende.

Det kan jeg ikke uttale meg om for den brukeren er jeg ikke spesielt kjent med. Derimot var min post ikke ment som et angrep på brukeren, men som et eksempel hvor troll kortet hadde blitt trukket i dag.

Skrevet

https://no.wikipedia.org/wiki/Troll

Om du skal forklare hva som menes med troll i denne sammenhengen, så bør du ikke linke til en artikkel som tar for seg den "vanlige" betydningen av troll.

Enkelt forklart er trolling det å provosere andre (som regel på nett fora som dette) på "pur faen". Motivet er gjerne så enkelt som gleden av å se folk bite på.

Ordet kommer ikke av det mytologiske vesenet troll, men skal visstnok ha opphav i det engelske begrepet "to troll", som er en fiskemetode hvor man sleper et agn på krok bak en båt.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det slike vesener her inne? Jutuler, riser og onde kjemper, små nisser og dverger? Hæ?

Ja, det er en metafor kan du si. Det viser til alle de forskjellige personlighetene og karakterene vi har her på KG:) En godt og blandet gjeng med andre ord!

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er en metafor kan du si. Det viser til alle de forskjellige personlighetene og karakterene vi har her på KG:) En godt og blandet gjeng med andre ord!

Alltid fint med en blanding. Kjedelig om alle hadde vært like! Det er dette som gjør oss på KG til en flott gjeng mennesker:-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må ikke trolle så mye at man føler man blir KleinStein da. Lite kult når det går utover andres velbehag.

Anonym poster: 3f8ba0403c32c9a88c1bfe3e53b8ad02

AnonymBruker
Skrevet

^Og her har vi definisjonen på et troll. Perfekt at du kom inn i denne tråden!

KleinStein er ikke et ekte ord, og denne personen prøver å tulle med deg ved å bruke det:) (det har personen innrømmet selv faktisk).

• Liker 1
Skrevet

Alltid fint med en blanding. Kjedelig om alle hadde vært like! Det er dette som gjør oss på KG til en flott gjeng mennesker:-)

Jeg må si meg helt enig der.

Har vell ikke "snakket" med 1/4 del av folket her inne enda, det er en god del medlemmer og det går som regel i de samme trådene hver gang.

Men har jo sett i andre innlegg, uten å blande meg inn, at det er noen som rakker ned på andre på at de har sine ærlige meninger.

Folk er forskjeldige, problemet for noen er at de tolererer ikke det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...