Gå til innhold

Er dette jomfruhinna jeg kjenner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg stikker inn noen fingre inn i skjeden, så kjenner jeg noe. Litt vanskelig å forklare det, men det er som et "gummistrikk" som går rundt åpningen inne i skjeden. Jeg kjenner at det er litt tøyelig, men hvis jeg spriker for mye med fingrene så kjenner jeg at det strammer rundt det "strikket" og at det kan komme til å slitne. Er dette jomfruhinna, som vil bli utvidet hvis jeg har sex? Hvis ikke, hva er det da?

Anonym poster: 9c005c1bd556bdb67a9867f478ce86de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Det er så inni margens mange år siden jeg hadde en jomfruhinne, så jeg aner ikke! Jeg er ikke jomfru, og det er hull hele vegen opp inni skjeden uten noe som stopper for verken kuk eller en finger, så det er vel mye mulig det er jomfruhinna di ja!:)

Anonym poster: 6dd06f5a323236697e29ff0875ea4aaf

Skrevet

Hvis det er helt i kanten på skjedeinngangen, så er det bare huden rundt skjedeåpningen pluss starten på mellomkjøttet. Det kan kjennes litt gummistrikk-aktig ut. Skjedekransen (jomfruhinna) er en ansamlig hudfolder på slimhinnen en cm eller to innenfor skjedeåpningen og kjennes vel mer ut som ..tja... sånn lekeslim uten at det er klissete?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette ikke er jomfruhinna, vil dette "strikket" sprekke alikevell under sex da? Det kjennes ikke så tøyelig ut, og hvis det kommer en tjukk kuk inn der, så blir det vel trangt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...